וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאין דירות זולות להשכרה בתל אביב?

רנית נחום-הלוי

18.11.2009 / 8:14

פרוייקט חדש שהוקם ע"י משקיעים פרטיים ברחוב מרזוק ועזר ביפו ומשקיף לים מציע: דירת 2.5 חדרים חדשה להשכרה החל מ-3,000 ש"ח לחודש

חברת מגדל השעון ביפו החלה לשווק את פרויקט השכירות הראשון למגורים בתל אביב-יפו, הקרוי כוכב נוגה. המבנה בן שש הקומות ברחוב מרזוק ועזר ביפו משקיף לים וכולל 100 דירות בשטח של 60-100 מ"ר ו-160 מקומות חנייה. מחירי השכירות בפרויקט יתחילו מ-3,000 שקל לדירות 2.5 חדרים בקומה הראשונה, ויעלו בשיעור של 3%-4%, בהתאם לגובה הקומה, החשיפה לנוף לים ולעיר העתיקה.

את המבנה יזמה ובנתה מגדל השעון בעקבות מכרז שפירסמה עיריית תל אביב ב-99' והוא תוכנן על ידי משרד האדריכלים בר-אוריין. העירייה עודדה את היזמים להקים במקום פרויקט לצורכי השכרה למשך עשר שנים בלבד ותיגמלה את החברה בהתאם.

פרוייקט כוכב נוגה ביפו. דודו בכר, TheMarker
בשורה לצעירים בדרום העיר? פרוייקט כוכב נגה/TheMarker, דודו בכר

במסגרת ההסדר, העירייה פטרה את החברה מ-50% תשלום אגרות בנייה, בהיקף של מאות אלפי שקלים. החברה צופה לקבל תשואה שנתית של 4% לפחות במהלך עשר שנות ההשכרה, ובתום התקופה תוכל החברה למכור את הדירות בפטור מלא ממע"מ ופטור חלקי ממס הכנסה.

"העירייה הגיעה למסקנה שלא יהיו לה מספיק מקומות מגורים בעיקר לסטודנטים, בעקבות פתיחת המכללה האקדמית תל אביב-יפו", מסביר מנכ"ל חברת מגדל השעון, יעקב לב. "בהחלט מדובר בפרויקט ניסיוני, כאשר מזה 30 שנה לא נבנה פרויקט כזה בתל אביב. עם זאת, אנו רואים בפרויקט הזה מהלך יזמי רווחי שאם יעלה יפה ניישם אותו במתחמים נוספים בבעלותנו. נכון להיום אנו יודעים כי 4% הם אינם רווח סביר, כאשר הריבית בבנק בוודאי לא תישאר על 0.5%. עם זאת, אני מאמין שעשיתי עסקה טובה".

עם פתיחת ההרשמה לדירות בשבוע שעבר נרשמו יותר מ-200 מתעניינים, רובם סטודנטים, כאשר הפרויקט צפוי להתאכלס בינואר הקרוב.

הדירות בפרויקט מתאימות לשני שותפים וכוללות מרפסת לכל דירה ומפרט טכני עשיר כמו מטבח מצויד, מזגן מיני מרכזי, חדר אמבטיה מרווח ומכונת כביסה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully