וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפוקס אין הנחות - בעיקר בשכר

עדי דברת-מזריץ

18.11.2009 / 12:53

רשת האופנה פוקס אמנם מצמצמת סניפים בהיקפים ניכרים, אבל בסעיף שכר המנכ"ל דווקא לא חוסכים: התלוש השנתי של המנכ"ל הטרי אלי קידר יעמוד על לא פחות מ-1.4 מיליון שקל

למרות הפרסומים על צמצום הסניפים בפוקס, נראה כי לא בכל התחומים בוחרת חברת ההלבשה להצטמצם - לפחות לא במה שקשור לשכר שהיא משלמת לבכיריה. ל-TheMarker נודע כי שכרו השנתי של מנכ"ל קבוצת פוקס הנכנס, אלי קידר, יהיה 1.4 מיליון שקל. בנוסף יקבל קידר בונוסים על פי השגת יעדים. זו תהיה הפעם הראשונה שבה יעמוד מנכ"ל בראש הקבוצה. עד עתה מילא את התפקיד הבעלים הראל ויזל.

באחרונה החלה פוקס בכמה הליכי צמצום והתייעלות. היא הודיעה לבעלי הקניונים כי תאחד את החנויות הנפרדות של הרשת למספר קטן יותר של חנויות גדולות, שימכרו בגדי נשים, גברים, ילדים ותינוקות. בנוסף, פוקס החליטה לסגור שמונה מתוך 11 חנויות עודפים שהיא מפעילה. רשת פוקס, המפעילה כ-180 חנויות, סיכמה רבעון שני לא קל בהשפעת המשבר הכלכלי.

בשורה התחתונה הציגה החברה הפסד של 2.1 מיליון שקל לעומת רווח של כ-5 מיליון שקל ברבעון המקביל. בפוקס ייחסו את הירידה במכירות למשבר הכלכלי ולמזג האוויר החם ששרר בחורף האחרון. גם המכירות לזכייני החברה בחו"ל הצטמצמו, בעיקר בשל החזרת סחורות וירידה במכירות לזכיין הרומני.

נראה שויזל החליט כי ניסיונו של קידר בתחום מצדיק בכל זאת את השכר הנאה. לפני שלושה חודשים פרש קידר (60) מתפקידו כמנכ"ל קבוצת זארה בשש השנים האחרונות. זאת, זמן קצר לאחר שאנשי העסקים ג'וי שוובל וחנן אליטוב רכשו את יתרת השליטה בגוטקס וזארה מידי אפריקה ישראל. קידר, אל"מ במיל', שימש קודם לכן סמנכ"ל תפעול ומערכות מידע במירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully