וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הורה לשחרר את אלי רייפמן ממעצר

18.11.2009 / 13:43

השופטת ורדה אלשייך הורתה לשחרר את הבעלים של חברת אמבלייז בכפוף להפקדת ערבות בגובה של 4 מיליון שקלים למקרה שיברח מהארץ

ביהמ"ש המחוזי בת"א החליט היום לשחרר ממעצר את איש העסקים אלי רייפמן שנעצר בגין ביזיון בית המשפט - זאת לאור סירובו להעביר את מניותיו בחברת אמבלייז לידי המנהל המיוחד עורך הדין איתן ארז.

השופטת ורדה אלשיך אשר דנה בתיק הורתה לשחרר את רייפמן אשר ישהה משך 21 ימים מחוץ למאסר במעמד של אסיר בחופשה. שחרורו יתאפשר בכפוף להפקדת ערבות בגובה של 4 מיליון שקל שתחולט במקרה שבו יברח מן הארץ - סכום אותו צפוי ריפמן להפקיד כבר מחר. במהלך "חופשתו" יתבקש רייפמן להפקיד את דרכונו וכן יהיה עליו להתייצב במשטרה מדי יום במהלך התקופה.

השופטת אלשיך, אשר נקלעה במהלך הדיון לעימות חריף עם עורכי דינו של רייפמן, הביעה בסוף הדיון תקווה כי זה ימלא את כל המוטל עליו במהלך 21 הימים כך שלא יהיה עליה לדון בתיק פעם נוספת בעוד כשלושה שבועות: "אני מביעה תקוותי כי מרגע זה ואילך יעשה החייב כל שלאל ידו בכל דקה ובכל רגע היקרים מפז עבורו כדי לסייע למנהל המיוחד ויותר מהכל, לעצמו, למלא אחר החלטת בית המשפט", נכתב בהחלטתה של אלשיך שהוסיפה: "אני תקווה שהוא ישקיע את כל מרצו אך ורק ואני חוזרת, אך ורק בפעולות הדרושות לקיום ההחלטה, הן של בית משפט זה והן של בית המשפט העליון".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully