יו"ר דירקטוריון לאומי, איתן רף, והמנכ"ל הראשי, גליה מאור, הודיעו היום כי הם מוותרים על 5% משכרם בשנת 2002.
כספי הוויתור יופנו לקרן מיוחדת שמקים לאומי במלואת 100 שנה להיווסדו - "קרן המאה" אשר מיועדת לתמיכה בפרויקטים חינוכיים בעיירות הפיתוח ובשכונות מצוקה, לצמצום הפערים, ותסייע לשכבות החלשות להתקדם ולהשתלב בהצלחה בחברה.
רף ומאור פונים לכל החברות העסקיות במשק להפנות השנה משאבים לטובת השכבות החלשות, מטרה אשר קיבלה משנה חשיבות לאור המצב הכלכלי.
יו"ר דירקטוריון לאומי והמנכ"ל הראשי מקצצים 5% משכרם ב-2002
27.12.2001 / 10:33
