וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשקיע בגבעתיים זה איזי (כהן)

גיא ליברמן

24.11.2009 / 10:33

מנכ"ל אפריקה ישראל מצא זמן בין הדיונים על הסדרי חוב לשחרור אזהרות לבורסה כדי להצטרף לקבוצת רכישה אקסלוסיבית שקנתה את בית מפלגת העבודה ההיסטורי בגבעתיים

מנכ"ל אפריקה ישראל, איזי כהן, עסוק מעל הראש בימים אלה בניסיונות לגבש הסכמות עם הבנקים ועם מחזיקי האג"ח של החברה על חובותיה של החברה, אך נראה כי עדיין נותר לו זמן רב לעסוק בענייניו האישיים. כהן ואשתו, סוזן, הצטרפו לקבוצת רכישה של 11 חברים שרכשה בתחילת החודש תמורת 8 מיליון שקל את בית מפלגת העבודה ההיסטורי בגבעתיים, הידוע בשם בית מנדלבלט.

כדי להצטרף לקבוצה שילמו הרוכשים 720 אלף שקל בממוצע. הבניין, הניצב בפינת הרחובות ויצמן וגוש עציון על מגרש בשטח 390 מ"ר, הועמד למכרז על ידי חברת בית ארלוזורוב שמנהלת את נכסי מפלגת העבודה. בכוונת קבוצת הרכישה של כהן ושותפיו להרוס את הבניין ולבנות על המגרש שבו הוא ניצב בניין מגורים בן 3 קומות ובו 11 דירות בנות 3-5 חדרים.

נוסף על כהן כוללת הקבוצה את עו"ד דורון קצנגולד ושני בכירים בחברה הציבורית בית הזהב הפועלת בתחום הדיור המוגן - יו"ר החברה אודי רובינשטיין והדירקטורית לירז רגב. לכהן ולרובינשטיין מכנה משותף: מגדל. כהן היה בעבר מנכ"ל מגדל, ורובינשטיין מכהן בנוסף לתפקידו בבית הזהב כאחד מחברי ההנהלה בחברת מבטח סימון שהיא חברה בבעלות חברת הביטוח מגדל.

איזי כהן אישר את הדברים. רובינשטיין אישר כי הוא חבר בקבוצה וציין כי חלקו במגרש מקנה לו זכות לבנות דירת 3 חדרים בפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully