וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ילון הכט פרש מייצוג גיא וייסמן: "נמאס לי להיות דון קישוט"

עמית בן-ארויה

30.11.2009 / 14:56

הכט הגיע לדיון מצויד במכתב ליו"ר לשכת עורכי הדין, ובו הוא מודיע על פרישתו מהלשכה



אין רגע דל במשפט המעילה בהראל בית השקעות: עו"ד ילון הכט, סניגורו של גיא וייסמן המואשם בגניבת 123 מיליון שקל, פרש היום מהתיק תוך הודעה כי הוא פורש מחברות בלשכת עורכי הדין. כעת לא ברור כיצד יימשך המשפט.



כתב האישום נגד וייסמן הוגש ב-2007 וכעת התביעה, באמצעות עו"ד אסתי שלאין, עומדת לסיים להציג את ראיותיה כשבקרוב אמור ויסמן להעיד. הכט הגיע הבוקר לדיון מצויד במכתב שכתב ליו"ר לשכת עורכי הדין, יורי גיא-רון ובו הוא מודיע על פרישתו מלשכת עורכי הדין. במלים חריפות הביע במכתב ללשכה את אכזבתו מהמקצוע ומכך שמאס בהיותו "דון קישוט" במערכת שאינה מסוגלת לעשות משפט וצדק.



כניסה של עורך דין חדש לתיק תהיה כרוכה מטבע הדברים בלימוד ארוך של החומר המשפטי הסבוך. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, עודד מודריק, ששבע עימותים עם הכט במהלך המשפט, כבר הודיע כי לא יסכים למנות סניגור שילמד את התיק במשך כמה חודשים כך שההליך יעוכב יתר על המידה. שלוש אופציות הציג השופט באולם: ויסמן ייצג את עצמו, חיוב הכט להמשיך במשפט או לאתר עורך דין שילמד במהירות את התיק.



לאחר שיצא הכט מחויך ושבע רצון מהאולם, התנהל דיון קצר בין השופט, וייסמן והתובעת. "אני לא עורך דין, ואני לא נגיש לניירת אלא רק לאסירים", הגיב ויסמן להצעת השופט שייצג את עצמו בהמשך ההליך. בהמשך דבריו ביקש ויסמן להבחין בינו להתנהלות הסניגור במשפט שזכתה לביקורת רבה מצד השופט. "מצמידים בדבק מגע את התנהלות הסניגור לנאשם", הוסיף. ביום ראשון הקרוב יכריע מודריק בנוגע לייצוג ויסמן בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully