וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד תעשיות התוכנה, שלמה וקס לאהרון מנקובסקי: "מי שמך לייצג את תעשיית ההייטק?"

פז וייסמן

30.11.2009 / 14:51

וקס תוקף את יו"ר איגוד תעשיות ההייטק; "איזו תעשייה בדיוק הקימו הקרנות ואת מי הם מייצגים?"



המאבקים הפוליטיים מגיעים לזירת הייטק, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, שלמה וקס, תוקף חריפות את אהרון מנקובסקי, מי שהיה עד לפני כחודש יו"ר איגוד קרנות הון הסיכון, ארגון אשר הסב את פעילותו ושמו לאיגוד תעשיות ההייטק. כעת הארגון הוותיק יותר, בראשותו של וקס תוקף את הלגיטימיות של הארגון החדש ואת ההתיימרות לייצג את התעשיה.

"איזו תעשייה בדיוק הקימו הקרנות ומי זו התעשייה שהינם מייצגים. האם לאור העובדה שאינם מצליחים בגיוס קרנות המשך ובכלל בסיוע לתעשיות ינוקא, מחפשים הם לעצמם כתר חדש, כתר לא להם. הייתי שמח לשמוע מאהרון מנקובסקי, איזו חברה הוקמה על בסיס הכספים שלהם, שפעילה בישראל ושהיקף המכירות שלה עובר את החמישים מליון דולר בשנה. אפילו הייתי מסתפק בפחות מכך. לכן שאלתי היא: מי שמך לייצג את תעשיית ההייטק?!", כותב במכתבו וקס.



וקס מוסיף ותוקף: "אילו באמת היו מעוניינים לקדם את התעשייה ולא את האקזיט התורם לכיסם, יכול להיות שהיקף המכירות של תעשיית האלקטרוניקה והתוכנה היו עומדים על 30 ואולי על 40 מליארד דולר בשנה, ולא רק על כ-22 מילארד דולר בשנה". את המכתב מסיים וקס באומרו: "אנחנו באיגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, נמשיך לפעול בהשקט ובצנעה, למען קידום תעשיית ההייטק בישראל, כפי שהננו עושים את זאת כבר עשרות שנים, עוד בטרם מי מבין החברים באיגוד קרנות הון הסיכון אפילו חלם שיקומו קרנות שכאלו ואלו התאגדו באיגוד."



יו"ר איגוד תעשיית ההייטק, אהרון מנקובסקי, מסר בתגובה: "מטרת איגוד תעשיית ההייטק היא לתרום לקידומה ופיתוחה של תעשיית הטכנולוגיה המתקדמת בישראל. האיגוד נותן מענה מקיף לנושאים שברובם אינם חופפים את פעילותם הברוכה של גופים אחרים. דווקא בתקופה כזו, שילוב ידיים וכוחות הוא הכרחי. אנו נשמח לשתף פעולה עם כל גורם בענף, כפי שהודענו אך מלפני מספר שבועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully