וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפרון ממשיכה להתדרדר: ההכנסות ברבעון השלישי ירדו ב-45.1% ל-21 מ' ד' וההפסד הנקי תפח ל-8.3 מ' ד'

ניר צליק

30.11.2009 / 17:29

החברה רשמה הפסד גולמי של 5.5 מיליון דולר לעומת הפסד גולמי של 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל



תוצאות יצרנית הביגוד וההלבשה התחתונה תפרון ממשיכות להתדרדר גם ברבעון השלישי של השנה. למרות תוכנית הקיצוצים שנקטה בה החברה, ההפסד הנקי של החברה המשיך לצמוח ובנוסף, רשמה החברה הפסד גולמי לא מבוטל. בנוסף, במהלך הרבעון עזב עדי ליבנה, מנכ"ל החברה את תפקידו, ונדמה שעד שהחברה לא תצליח להקים רצת ייצור נוספת במצרים, כפי שהיא מנסה לעשות בתקופה הנוכחית, תוצאותיה הכספיות לא ישתפרו. עוד מבקשת החברה לגייס כספים בעזרת הנפקת זכויות, על רקע מצבה, כאשר היא הגישה תשקיף לגיוס.



תפרון סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות של 21 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 38.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, ירידה של 45.1%. במקביל, למרות ירידה בעלות המכר, על רקע הנסיגה בהכנסות, החברה רשמה צמיחה בהפסד הגולמי, שהסתכם ב-5.5 מיליון דולר לעומת הפסד גולמי של 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. החברה מסבירה את ההפסד הגולמי בכך שלמרות הירידה בפעילות החברה, יש לה הוצאות קבועות על שכר עובדים ועל מבנים שאותן קשה לצמצם.



את הירידה בהכנסות מסבירה החברה בכך שנייקי הקטינה את הזמנותיה לחברה כמעט עד לאפס, לקווי מוצרי ה-cut&sew ול-seamless. בנוסף, חלה ירידה במכירות ההלבשה התחתונה על רקע החלטת ויקטוריה סיקרט להעביר פרויקט להודו.



בחלוקה למגזרי פעילות ירדו המכירות בתחום ההלבשה התחתונה ברבעון השני של השנה ב-34.1% לעומת הרבעון המקביל, והסתכמו ב-16 מיליון דולר. תחום הלבוש הספורטיווי רשם את הירידה החריפה ביותר, צניחה של 69% במכירות ל-3.8 מיליון דולר. גם מכירות בגדי הים ירדו ברבעון, ב-27.7% ל-1.2 מיליון דולר.



בעקבות הירידה החדה במכירות, רשמה החברה הפסד תפעולי של 9.3 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 7.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, סיכמה החברה את הרבעון עם הפסד נקי של 8.3 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 5.8 מיליון דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully