וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיינמץ קיבל מהמוסדיים דחייה של חודשיים עבור תשלומי קרן וריבית בגובה 130 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

30.11.2009 / 18:50

מחזיקי אג"ח מסדרה א' של סקורפיו נדל"ן הסירו את חששות החברה בדבר הצמדת הערת "עסק חי"



מחזיקי אג"ח מסדרה א' של חברת סקורפיו נדל"ן, שבשליטת בני שטיינמץ, הסירו אתמול בערב במהלך אסיפת המחזיקים את חששות החברה בדבר הצמדת הערת "עסק חי" לדו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי של השנה.



זאת, אחרי שאישרו לחברה דחייה בחודשיים עד ל-4 במארס 2009, עבור תשלומי הקרן והריבית של כ- 130 מיליון שקל. הדחייה נועדה לאפשר לסקורפיו להגיע במהלך החודשים הקרובים להסדר עם מחזיקי האג"ח לפריסת חובותיה לכמה שנים. סקורפיו פועלת בתחום הבנייה למגורים ונדל"ן ברחבי מרכז ומזרח אירופה, בעיקר ברומניה, ברוסיה ובאוקראינה.



היקף ההתחייבויות של סקורפיו נדל"ן למחזיקי האג"ח ובנק הפועלים נאמד במיליארד שקל. כמו כן לחברה התחייבויות לבנקים האירופאיים של כ-400 מיליון שקל בעיקר בגין הפעילות ברומניה. בשל עצירת המימון במזרח אירופה והקפאת הפעילות באזור, מרבית הפרויקטים של החברה הוקפאו, דבר שעצר את קצב ההתקדמותם ופגע בצורה אנושה בתזרימי המזומנים של החברה. את האג"ח, בהיקף של כ-516 מיליון שקל, גייסה סקורפיו בשיא הגאות בשווקים בתחילת 2007 והן נושאות ריבית של 6.25% .



נציגות מחזיקי האג"ח מורכבת מן הנציגים של בית ההשקעות פסגות וכן חברות הביטוח כלל, מגדל, מנורה מבטחים והפניקס.



את המוסדיים מייצגים היועץ המשפטי, עו"ד גיל אורן ממשרד עו"ד יגאל ארנון, ויועץ כלכלי רו"ח עופר כהן. סקורפיו מיוצגת על ידי עורכי הדין רם כספי ופיני רובין.



מטעם סקורפיו מובילים את המגעים מול מחזיקי האג"ח המנכ"ל שמעון מנחם ויו"ר החברה דוד גרנות. סקורפיו איננה נסחרת בבורסה, אך בשל העובדה כי הנפיקה בעבר אג"ח היא מחוייבת בדיווחים לבורסה. האג"ח של החברה נסחרות בתשואה לפדיון של 72%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully