וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה כחלון: אמנון נדב יהיה יו"ר מועצת הרשות השנייה

אופיר בר-זהר

30.11.2009 / 21:54

כחלון: "במהלך החודש נקים מועצת רשות שנייה חדשה; אני מקווה שבימים הקרובים נסיים לגבש את רשימת השמות"



שר התקשורת משה כחלון הודיע כי יו"ר מועצת הרשות השנייה הבא יהיה איש הרדיו אמנון נדב, לשעבר מנהל הרדיו ברשות השידור. כחלון אמר כי "במהלך החודש נקים מועצת רשות שנייה חדשה. אני מקווה שבימים הקרובים נסיים לגבש את רשימת השמות. לצערי כבר ב-1 לספטמבר היינו צריכים להיות עם מועצה חדשה, אבל לפי בקשה שלי, נורית דאבוש וחברי המועצה הסכימו להמשיך לכהן וזה עזר לי מאוד".



לדבריו, "מחר אגיש לוועדת שפניץ (המאשרת מינויים בשירות הציבורי) לתפקיד יו"ר המועצה את אמנון נדב שיושב פה איתנו.



כחלון הזכיר שמות של חברי מועצה נוספים אשר ימונו לקדנציה: אילן אבישר, רונית הנדלר, אייל מלובן, שי בזק, אייל דפאו, אביהו מדינה, ד"ר ענאן פארס, מרה סנבטו, עליזה לביא, יוסי אליטוב ויעקב שחם. כחלון הודה באריכות ליו"ר המועצה הנוכחית נורית דאבוש על עבודתה בשנות כהונתה ועל העזרה הרבה שקיבל ממנה.



כחלון אמר בעניין הרדיו האזורי כי "על החשיבות של הרדיו האזורי דובר הרבה ומעדות אישית כחיפאי במלחמת לבנון השנייה לא זזנו בלי הרדיו הזה. ראינו שבעתות מצוקה וגם בעתות שמחה הרדיו האזורי הוא זה שנותן את המענה לאותו אזור עם כל הכבוד לרדיו הארצי שהוא באמת חשוב. גם ערוצי הברודקאסט קיבלו אז דיווחים על נפילות מהרדיו האזורי".



לדבריו, "לרדיו האזורי יש הבעיות שלו. הוא צריך לעבור רפורמה כמו רוב שוק התקשורת בישראל. ממש בימים הקרובים צוות של הרשות השנייה ושל משרד התקשורת יעקוב אחרי הבקשות של תחנות הרדיו וידון בהן, ומאוד מקווה שכבר בתקופה הקרובה נקבל המסקנות מהצוות המקצועי ונחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully