וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורסאייר פליי הצרפתית תחדש את טיסותיה לישראל באביב; בין יעדי ההמשך שיוצעו: מדגסקר ומאורציוס

זוהר בלומנקרנץ

6.12.2009 / 16:36

החברה הפסיקה בנובמבר האחרון את טיסותיה בקו התעופה בין פאריס לנתב"ג בגלל חוסר כדאיות כלכלית



חברת התעופה הצרפתית קורסאייר פליי מקבוצת טואי (tui) תחדש את טיסותיה לישראל בעונת אביב-קיץ הקרובה ואף תוסיף אפשרויות טיסה ליעדי המשך כמו מדגסקר, מאורציוס וטוניס. ניקולאס להוק, סמנכ"ל סחר ושיווק של החברה הנימנת על קטגוריית ה-low cost הגיע במיוחד ארצה, כדי לדון בנושא זה עם מוני בר, יו"ר חברת הולידיי טראוול, נציגת טואי בישראל. החברה הפסיקה בנובמבר האחרון את טיסותיה בקו התעופה בין פאריס לנתב"ג בגלל חוסר כדאיות כלכלית.



אתמול נמסר, כי הפגישה נועדה כדי "לתכנן את המשך הטיסות של קורסאייר פליי לאביב-קיץ 2010 בקו ישראל צרפת; בנוסף נידון בפגישה נושא תכנון טיסות ההמשך ליעדים אילהם טסה החברה, ביניהם: מונטריאול, קוויבק, והליפקס בקנדה; האיים הקריביים וצפון אמריקה".



החברה הצרפתית הפעילה קו תעופה סדיר משדה התעופה אורלי, בפאריס לנתב"ג, במטוסים רחבי גוף מדגם בואינג 747-400 בעלי 582 מושבים ועם מטוסי איירבוס מדגם 330-200 בעלי כ-350 מושבים. חברת הולידיי טראוול, הינה שותפות (50%-50%) של תאגיד התיירות והתעופה הבינלאומי טואי וקבוצת בר ליין, בבעלות איש העסקים, מוני בר, הכוללת בתוכה את חברת השכרת רכב באדג'ט וחברות נוספות בתחום התיירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully