וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה סיבות טובות לקחת חופש בקריסמס

בר חיון

7.12.2009 / 11:33

נכון, טוב לנו עם חג החנוכה עמוס הסופגניות שלנו - אבל חג המולד מציע למי שיעלו על מטוס חגיגת קניות מפתה, הפקות גרנדיוזיות, רחובות מקושטים ומגוון של אירועים, פסטיבלים והופעות

לונדון - מזמורי חג ותחרות שחייה

אחת הדרכים לספוג את אווירת החג היא להגיע לאלברט הול המלכותי בערב החג למופע מרשים המשלב מזמורים עם יצירות קלאסיות. במוזיאון ג'פרי תוכלו להציץ ל-400 שנה של מסורת חגיגות חג המולד, ולאחר מכן לקפוץ עם הילדים לדנג'ן המפורסם שיחזיר אתכם לאמצע המאה ה-17 בעזרת תפאורה ושחקנים שמציגים את החג באופן בפארודי. בהייד פארק תוכלו לצפות בתחרות השחייה המסורתית של חברי מועדון סרפנטיין שיקפצו למים במצנפת סנטה.

מזמורים ויצירות קלאסיות באלברט הול: 24 בדצמבר, 14:30-19:00, מחיר: 11.50-42.50 ליש"ט.

מוזיאון ג'פרי - הצצה למסורת חג המולד: לפרטים www.Geffrye-museum.org.uk מחיר: חינם.

תחרות שחייה בהייד-פארק: 25 בדצמבר, 9:00.

דנג'ן: עד ה-27 בדצמבר, מחיר: 14.95-22.95 ליש"ט.

פרלמנט בריטי, לונדון. AP, AP
פרלמנט בריטי, לונדון/AP, AP

מוסקווה - קרקס בחוצות העיר

כנראה שגם אם אף תייר לא יגיע למוסקווה בסוף דצמבר, זה לא יגרע דבר משמחת החגיגות ואווירת החג. נדמה כי הרוסים מחכים לחג הזה כל השנה.

בין האטרקציות בעיר ניתן למצוא את פארק איזמאילובו בו מתקיים פסטיבל הכולל הופעות חיות ותחרויות. ההערכות הן כי השנה צפויים לצאת לרוסיה בתקופת חג המולד כ-10,000 ישראלים. יהודה דואניס, סמנכ"ל שיווק כספי תעופה, טוען כי הגידול, בשיעור של 13% יחסית לשנה שעברה, הוא דווקא בקרב צברים. "זו באמת חופשה מסוג אחר. כל העיר לובשת חג ומעטה שלג ויש אווירה של הפנינג כי הרוסים יודעים לעשות שמח".

הופעות בפארק איזמאילובו: אמני קרקס מוסקווה מה-24 בדצמבר עד תחילת ינואר, בשעות הערב. מחיר: חינם. נסיעה בטרויקה: מחיר: 15 דולר.

פאריס - להסתובב ברחובות המוארים

כשמגיעים לפאריס לפני חג המולד לא צריך אטרקציות ומופעים. מספיק להסתובב ברחובות העיר כדי לספוג את האווירה המיוחדת והחגיגית - אלפי עצי אשוח אמיתיים מוצבים בכל פינה ונראה כאילו כרתו לשם כך יער שלם, העיר כולה מוארת ולא רק באורו של מגדל אייפל. ברחבי העיר אפשר למצוא סחרחרות סוסים מוארות; גלגל ענק שפועל עד ינואר ומרחוק נראה כאילו הוא עשוי כולו אור; את עצי השאנז אליזה מנוקדים בנורות שמספרם ככוכבי השמים; בניינים מרכזיים ומרכזי קניות זוהרים בתאורה מרהיבה ואת קתדרלת נוטרדאם במופע אור קולי המספר מדי דצמבר את סיפור החג.

מופע אור קולי בקתדרלת נוטרדאם: מידי יום במהלך דצמבר בשעה 18:45, מחיר: חינם.

יריד דוכנים: בשדירת Saint Germain, מידי יום במהלך דצמבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פריז. ShutterStock
פריז/ShutterStock

ניו יורק - הפקות גרנדיוזיות

מתוך מה שיש לערים הגדולות בעולם להציע, בניו יורק תוכלו למצוא כמעט הכל - פעילויות חורף, מופעי ענק שנתיים, סיורי חג מיוחדים ועוד - וכיאה לאמריקאים - הכל הכי גדול והכי הרבה. בסנטרל פארק תוכלו להחליק על הקרח למרגלות גורדי השחקים של העיר ובמרכז רוקפלר תוכלו להחליק על הקרח תחת עץ האשוח המפורסם בגודלו (30 מטרים) ובעשרות אלפי ניצנוצי אורותיו הצבעוניים. מי שרוצה לראות איך כל העיר נראית בחג, יוכל להגיע אל הגן הבוטני בברונקס המציג את התערוכה השנתית של מיני ניו יורק, עם דגמי מיניאטורים של בניינים ומונומנטים מפורסמים בעיר.

בנוסף, כמידי שנה מאז 1933, יועלה מופע החג החגיגי Radio City Christmas Spectacular: יותר מ-150 רקדנים-שחקנים בתלבושות מהודרות, מוסיקה מקורית מרכיבים את אחת ההפקות הגרנדיוזית ביותר שלא חוסכת גם בקיטש. בעורפו של מופע הכריסטמס של רדיו-סיטי, נושף מופע אחר שבשנים האחרונות צובר פופולאריות: Rated R - Nutcracker, ב-Theater for the New City המציג את סיפור חג המולד האולטימטיבי, מפצח האגוזים, בעיבוד "קצת" שונה. מדובר במופע בלט בעיקר, שבו הממלכה הקסומה אליה מגיעה הגיבורה בסיפור המקורי, הוחלפה באזור דמדומים של סקס סמים ורוקנרול.

להחליק בסנטרל פארק: מחיר: 9.5-12 דולר.

להחליק במרכז רוקפלר: מחיר: 15.5-19 דולר.

הגן הבוטני: מיני ניו יורק, 200t Kazimiroff Boulevard מחיר: 20-25 דולר.

Radio City Christmas Spectacular: עד ה-30 בדצמבר. לפרטים: www.radiocity.com מחיר: 42-250 דולר.

:Rated R - Nutcracker עד ה-28 בדצמבר. לפרטים: www.theaterforthenewcity.net, מחיר: 20 דולר.

טיימס סקוור, ניו יורק - ארה"ב. ShutterStock
טיימס סקוור, ניו יורק - ארה"ב/ShutterStock

לפלנד - לחגוג באווירה שקטה

איפה סנטה קלאוס מחנה את מזחלת הצבאים ומכין את המתנות לילדים? ברובניימי שבלפלנד כמובן. מכיוון שאין היצע רב לטיסות ללפנד במשרדי הנסיעות, רוב המטיילים בוחרים בטיולים מאורגנים. בין האטרקציות המקומיות אפשר למצוא - טיול במזחלות הרתומות לאיילים או לכלבים; ביקור בטירת לומילינה העשויה קרח, שעל בנייתה עמלים כל שנה מחדש; ביקור במפלים הקפואים של קורומה; ספארי אופנועי שלג ועוד. אם יהיה לכם קצת מזל, תוכלו לחזות בזוהר הצפוני. חברת Medraft מציעה שישה ימים בלפלנד ב-2,395 יורו לאדם. חברת התיירות אופקים טיולים, מציעה שמונה ימי טיול ב-1,759 יורו לאדם.

  • עוד באותו נושא:
  • חג המולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully