וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות ההיי-טק נגד ורניה: תוכנית המו"פ אינה רלוונטית למצב

סקירת עיתונים / מעריב

30.12.2001 / 8:01

ארגון סמנכ"לי הכספים הודיע כי בכוונתו לפנות לבית המשפט בכדי למנוע את יישום התוכנית החדשה של המדען - כך מדווח "מעריב"


לשכת המדען הראשי עושה ועשתה טעויות המקשות על תעשיית הטכנולוגיה בישראל, כך טוען פורום מנהלי כספים המייצג כ-300 חברות בישראל. כך מדווח "מעריב".

לטענת החברות, בבסיס התוכנית שגיבש המדען הראשי עומדת הגדלת שיעור התמלוגים שמשלמות חברות ההיי-טק למדען.

ארגון סמנכ"לי הכספים הודיע כי בכוונתו לפנות לבית המשפט בכדי למנוע את יישום התוכנית החדשה של המדען.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully