לשכת המדען הראשי עושה ועשתה טעויות המקשות על תעשיית הטכנולוגיה בישראל, כך טוען פורום מנהלי כספים המייצג כ-300 חברות בישראל. כך מדווח "מעריב".
לטענת החברות, בבסיס התוכנית שגיבש המדען הראשי עומדת הגדלת שיעור התמלוגים שמשלמות חברות ההיי-טק למדען.
ארגון סמנכ"לי הכספים הודיע כי בכוונתו לפנות לבית המשפט בכדי למנוע את יישום התוכנית החדשה של המדען.
חברות ההיי-טק נגד ורניה: תוכנית המו"פ אינה רלוונטית למצב
סקירת עיתונים / מעריב
30.12.2001 / 8:01
