וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כור צפוי למחוק ברבעון הרביעי עוד 150 מיליון שקל בגין ההשקעה באי.סי.איי

סקירת עיתונים / מעריב

30.12.2001 / 9:37

הערכות: מדובר במחיקה האחרונה בגין ההשקעה בחברת הטלקום

קונצרן כור צפוי למחוק ברבעון הרביעי של 2001 150 מיליון שקל נוספים בגין השקעתו בחברת אי.סי.איי - כך מדווח היום "מעריב". על פי הערכות, בכך יגיעו מחיקות הקונצרן לסיומן.

מתחילת השנה מחק כור, בראשות יונתן קולבר, למעלה ממיליארד שקל בגין ההשקעה באי.סי.איי.

ל"מעריב" נודע כי כמחצית מסכום המחיקה ברבעון הרביעי מקורה במחיקה חד פעמית של כ-50 מיליון דולר בחברה הבת של אי.סי.איי, אינווייב. המדובר במחיקת מוניטין שבאי.סי.איי הגיעו למסקנה שאין להמשיך ולרשום אותם. יתרת המחיקה נובעת מההקצאה הפרטית שביצעו בעלי השליטה בקונצרן כור לקבוצת דוברת-עופר, לפי מחיר של 3.8 דולרים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully