וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי קרניבל של משפחת אריסון נחתכו במחצית; המניה יורדת ב-3%

סוכנויות הידיעות

18.12.2009 / 17:54

חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם סיפקה תחזית רווח לרבעון הנוכחי נמוכה במחצית מציפיות האנליסטים



קרניבל (סימול ccl), חברת שיט התענוגות הגדולה בעולם הנמצאת בבעלות משפחת אריסון, דיווחה היום (שישי) כי רווחיה הרבעוניים נחתכו כמעט במחצית בעקבות הוזלת מחירי הכרטיסים לשיט בספינותיה.



קרניבל, המפעילה צי של כ-90 ספינות, רשמה רווח נקי של 193 מיליון דולר, או 24 סנט למניה, ברבעון הכספים הרביעי של החברה, שהסתיים ב-20 בנובמבר. מדובר בירידה של 48% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, אך מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 20 סנט למניה.



הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-3.2 מיליארד דולר, ירידה של 3% לעומת התקופה המקבילה, אך מעל לתחזיות האנליסטים להכנסות של 3.19 מיליארד דולר.



קרניבל גם סיפקה תחזית מאכזבת לרבעון הנוכחי, רבעון הכספים הראשון של החברה, והעריכה כי תרשום רווח של 8-12 סנט למניה - פחות מתחזיות האנליסטים לרווח של 19 סנט למניה. בשנת הכספים כולה צופה החברה לרשום רווח של 2.1-2.3 דולר למניה, לעומת תחזית האנליסטים לרווח שנתי של 2.3 דולר למניה.



"אנחנו אופטימיים כי התמחור המפתה והביקוש המוגבר לחופשת ימשיך להגדיל את ההזמנות", אמר יו"ר ומנכ"ל קרניבל, מיקי אריסון, בעת פרסום הדו"חות. מניית קרניבל, אשר עלתה ב-33% מתחילת השנה, יורדת ב-3% במסחר בוול סטריט.



רויאל קריביאן, חברת שיט התענוגות שבבעלות משפחת עופר, דיווחה בחודש שעבר על ירידה של 44% ברווחיה והזהירה כי תרשום הפסד ברבעון הנוכחי עקב ירידה במחירי כרטיסים לשיט תענוגות וחולשת כלכלת פלורידה, אחד השווקים המרכזיים של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully