וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהם בכירי המשק המושקעים במרקסטון?

שרון שפורר

21.12.2009 / 15:20

לצד המשקיעים המוסדיים כמו כלל ביטוח, מיטב, הבנקים פועלים ולאומי, מבטחים ומקפת, אפשר למצוא שותפים ישראלים בהם משקיעים פרטיים קטנים, חברות ומלכ"רים או קופות מפעליות

לצד המשקיעים המוסדיים הגדולים בקרן מרקסטון כמו כלל ביטוח, מיטב, הבנקים פועלים ולאומי, מבטחים ומקפת אפשר למצוא בקרן שותפים ישראלים בהם משקיעים פרטיים קטנים, חברות ומלכ"רים או קופות מפעליות.

כך מושקעים בקרן התעשיין דב לאוטמן, מייסד חברת הטקסטיל דלתא; רוני נפתלי, מבעלי חברת מי עדן ורשת המרכזים המסחריים ביג; המיליארדר מוריס קהאן, ממייסדי אמדוקס ומי שמכר את דפי זהב לקרן מרקסטון; ויוסי פינסון, דירקטור בגאון אחזקות, שמשפחתו מחזיקה ב-9% מהחברה שייסד בני גאון, ומבעלי השליטה בחברת הנדל"ן ניו הורייזן עם אחזקה של כ-24%.

בנוסף, אפשר למצוא בקרן מרקסטון גופים קטנים יותר כמו הטכניון, קופת התגמולים של עובדי האוניברסיטה העברית, קרן הגמלאות המרכזית של עובדי ההסתדרות, עובדי התעשייה האווירית וקרן החיסכון לצבא קבע.

לפני כשבועיים הודה אליוט ברוידי, שותף ומייסד של קרן מרקסטון לצד רון לובש ואמיר קס, במתן שוחד לבכירים בקרן הפנסיה של עובדי ניו יורק, שהביא לגיוס העיקרי לקרן. כעת נבדק חשד שלפיו גם קרן עובדי הפנסיה של קליפורניה השקיעה במרקסטון מסיבה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully