וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: כתב אישום נגד עו"ד יעקב וינרוט

גלעד גרוסמן

30.12.2009 / 22:05

הפרקליטות תחליט בימים הקרובים האם להגיש כתב אישום נגד עורך הדין הפלילי הבכיר. וינרוט חשוד שסיפק לבכיר במס הכנסה שירותים משפטיים במחיר מוזל תמורת הסכמי מס חריגים

פרקליטות מיסוי וכלכלה תחליט בימים הקרובים האם להגיש כתב אישום נגד עורך הדין הפלילי הבכיר יעקב וינרוט, החשוד שסיפק לבכיר במס הכנסה שירותים משפטיים במחיר מוזל תמורת הסכמי מס חריגים עם לקוחות אחרים של וינרוט – כך אישרו הערב (רביעי) במשרד המשפטים. ערוץ 10 דיווח כי הפרקליטות כבר החליטה להגיש כתב אישום נגד וינרוט.

על פי החשד, עו"ד וינרוט סיפק שירותים משפטיים לפקיד השומה שוקי ויטה, וזה בתמורה גיבש הסכמי שומה נוחים במיוחד לאנשי עסקים שיוצגו על ידי וינרוט, בהם ארקדי גאידמק ומיכאל צ'רנוי. בפברואר הודיע משרד המשפטים שצ'רנוי וגאידמק העבירו לחברה בבעלותו של וינרוט עשרות מיליוני שקלים בתמורה להסכמי המס. וינרוט חשוד במתן שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה וכן הלבנת הון.

פרקליטיו של עו"ד וינרוט - דן שינמן, פרופ' דוד ליבאי, נבות תל-צור, נוית נגב ואיריס ניב- סבאג אמרו בתגובה כי "העובדה כי ידיעה כזו מגיעה לאדם מהתקשורת היא מזעזעת ובלתי נסבלת. אם אכן נאלץ להילחם על שמו הטוב של עו"ד ויינרוט בבית המשפט נעשה כן ואנו משוכנעים כי האישומים יופרכו בבית המשפט".

לטענת עורכי הדין, במהלך שימוע שנערך לווינרוט הם הציגו בפני הפרקליטות שורה של טיעונים שסותרים את החשדות נגדו, ולא התקבלו תשובות לגביהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully