וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא גליל: מידרוג העניקה דירוג A3 עם אופק יציב להנפקת אג"ח בהיקף כ-30 מיליון דולר

ואדים סבידרסקי

31.12.2009 / 12:54

ההון המגויס מהציבור ישמש את החברה למחזור חוב בנקאי



לאור החלטת דירקטוריון חברת, שהתקבלה אתמול, לגייס הון של כ-30 מיליון דולר באמצעות הנפקת אגרות חוב הראשונה לציבור, העניקה חברת דירוג האשראי מדרוג את הדירוג a3 עם אופק יציב להנפקה הצפויה. הדו"ח להצעת המדף להנפקה, בו יפורטו תנאי האג"ח, טרם פורסם. משך החיים המוצע של הסדרה לא יעלה על 4 שנים.



התמורה שתתקבל עבור ההנפקה צפויה לשמש את החברה כדי למחזר חובות לבנקים. עם זאת, עשויה החהרה להשתמש בתמורה גם לצורך השקעה אותה בוחנת החברה בימים אלו. החברה לא פוסלת לבצע גיוס מקדים ממשקיעים מוסדיים בטרם תבצע הנפקה לציבור.



דירוג a3 אשר העניקה מידרוג, מקביל לדירוג a- על פי טבלת הדירוגים של חברת דירוג האשראי הנוספת, מעלות s&p. כלכלני מדרוג מציינים כי "אופק הדירוג היציב נתמך ברמת נזילות טובה ובמגמת שיפור בתזרימים התפעוליים על רקע התייעלות פנימית בחברה והתאוששות מסוימת בשווקי הפעילות העיקריים. בקביעת הדירוג נלקח בחשבון כי החברה עשויה לבצע עסקה משמעותית לרכישת פעילות בינלאומית".



חברת דלתא עוסקת בייצור ובשיווק הלבשה תחתונה לנשים ולגברים, גרביים, חולצות, בגדי תינוקות, בדים סרוגים, צביעה, אשפרה וסרטי גומי.



הקבוצה משווקת את מוצריה באמצעות ייצור עבור מותגים בינלאומיים ומותגי בית של רשתות קמעונאיות וכן ייצור ושיווק במסגרת זיכיונות להם קיבלה החברה רישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully