וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית הסלולר מצטרפת לגל ההיי דפינישן: אורנג' תשיק בבריטניה שירות HD קולי

סוכנויות הידיעות

31.12.2009 / 13:27

מנכ"ל אורנג' בריטניה: "השירות יעביר את הדקויות של הקול האנושי; המתקשרים יישמעו כאילו הם באותו חדר"



תעשיית הסלולר מצטרפת גם היא לגל ה-hd: אורנג' הבריטית, שבבעלות פראנס טלקום, הודיעה אתמול כי היא תאפשר שירות של שיחות בהיי-דפינישן למנוייה, החל מ-2010.



השירות, שכדי לזכות בו יצטרכו לקוחות אורנג' בריטניה לרכוש מכשיר סלולרי חדש, יאפשר להם ליהנות שיחות באיכות שמע גבוהה יותר. "hd קולי מעביר את כל הניואנסים של הקול האנושי, ומחליש את רעשי הרקע. המתקשרים יישמעו כאילו הם באותו חדר. ברגע שאנשים ישמעו את זה, הם לא ירצו לחזור אחורה", אמר טום אלכסנדר, מנכ"ל החטיבה הבריטית של אורנג'.



אלכסנדר הוסיף כי החברה מתכננת להתחיל את השלב הניסויי של השירות החדש בתחילת השנה, ולהרחיבו לקראת סוף 2010. בימים אלה החברה מנהלת מגעים עם יצרניות סלולר, שיפתחו מכשירים שיתמכו בשירות –hd. אורנג' השיקה את שירות ה-hd הקולי עבור טלפונים סלולריים בעולם במולדובה, בחודש ספטמבר. מולדובה נבחרה משום שהרשת הסלולרית בה נוסדה רק ב-2008, ולכן היא אחת החדישות ביותר בעולם.



הודעתה של אורנג' הגיעה ימים ספורים בלבד לאחר שמפעילת הסלולר היריבה o2 נאלצה להתנצל בפני לקוחותיה בלונדון, שלא יכלו לבצע שיחות משום שהרשת קרסה תחת עומס השימוש בטלפונים חכמים כמו האייפון, של אפל. "איכות השמע והביצועים יהיו זירות הקרב העיקריות בין מפעילות הסלולר ב-2010. האייפון עורר מיקוד מחודש באיכות הרשתות; הביצועים והשמע; ה-hd ישמש ככלי נוסף בקרב הזה", אמר בן וודס, אנליסט בחברת הייעוץ ccs אינסייט, לעיתון הבריטי "גרדיאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully