וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוז רכשה 50% מאתר הילדים myfirsthomepage ב-820 אלף שקל

אורי ברקוביץ'

31.12.2009 / 15:13

האתר הוקם לפני כשלוש שנים על ידי היזמית אפרת פרידליך שתמשיך להחזיק ב-50% מהמניות



אתר הקהילות הבלוגים והווידיאו תפוז רכש מחצית מאתר הילדים myfirsthomepage תמורת 820 אלף שקל. האתר הוקם לפני כשלוש שנים על ידי היזמית אפרת פרידליך שתמשיך להחזיק ב-50% מהמניות. במסגרת העסקה ימשיך לפעול האתר באופן עצמאי ולא יתמזג לתוך תפוז. עם זאת, פורטל תפוז יספק לאתר שירותים שונים, כגון אחסון, פיתוח, מכירות פרסום, עזרי שיווק וכדומה.



מתפוז נמסר כי "מנתונים אשר נבדקו על ידי תפוז טרם הרכישה עולה כי מעבר להיותו האתר המרכז את המספר הגדול בישראל של מבקרים בגילאי 12-3, הוא אף מחזיק נתונים אטרקטיביים במיוחד למפרסמים, כגון זמני שהיה ממוצעים של 15 דקות לביקור ואחוזי הקלקה גבוהים במיוחד על פרסומות".



עוד נמסר מתפוז כי "כי כבר עכשיו מנהל האתר מגעים מתקדמים עם מספר מפרסמים להקמת זירות פעילות ממותגות". אפרת פרידליך מסרה כי היא "שמחה וגאה להצטרף לקבוצת תפוז אנשים. השאיפה שלי היא להרחיב את השירותים והתכנים המוצעים לילדים ולהורים ואני מאמינה שבעזרת השותפות החדשה נוכל לעשות זאת בהצלחה."



פורטל תפוז הוא אתר תוכן הגולשים הישראלי הגדול ביותר. ביהאתר מפעיל פלטפורמת בלוגים ופורומים ואת אתר שיתוף הווידיאו flix. לפי סקר tim לנובמבר 2009, ממוקם תפוז במקום ה-12 ברשימת האתרים הפופולאריים בישראל. על פי גוגל טרנדס לאתרים, הוא ניצב במקום ה-6 בישראל עם כ-155 אלף גולשים יחודיים ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully