וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגל משאבים על סף חדלות פירעון: מחזיקי אג"ח ד' לא יזכו לתשלום קרן וריבית

ואדים סבידרסקי

31.12.2009 / 15:54

סך ההתחייבויות של החברה עומד על 440 מיליון שקל, ואג"ח החברה נסחר בתשואה של 44%



חברת אנגל משאבים מקבוצת לגנא, הנשלטת על ידי אזורים של שעיה בוימלגרין, הודיעה היום כי לא תשלם את תשלומי הקרן והריבית למחזיקי אגרות חוב מסדרה ד' הלא סחירה. אי פירעון התשלומים נובע מאי יכולת של חברה הבת eee לעמוד בהתחייבויותיה לחברה האם ולבנקים בשל עיכובים בהשלמת פרויקטים במזרח אירופה.



סדרת אג"ח ה' הסחירה של אנגל משאבים נסחרת כיום בתשואה שנתית של 44% המגלמת את הסיכון הממשי לאי פירעון ההתחייבויות בגינה. בפברואר 2010, אמורה החברה לשלם למחזיקי אג"ח ה' 9% מהקרן בתוספת 2.7% ריבית צמודה.



סך ההתחייבות של החברה כלפי מחזיקי אגרות חוב והבנקים, נכון לסוף רבעון השלישי 2009, מסתכם ב-440 מיליון שקל, כאשר ב-2010 תצטרך החברה להחזיר כ-89 מיליון שקל.



באוגוסט 2009, הודיעה אנגל, החברה הבת של אנגל אירופה, כי לא תוכל לעמוד בפירעון ההלוואה בסך 51 מיליון שקל אותה קיבלה מחברה האם, וחברת דירוג האשראי מעלות הורידה את הדירוג לאג"ח של החברה מ-cc ל-d (אירוע default). כמו כן בעקבות האירוע, התקשתה אנגל אירופה לפרוע את התחייבויותיה למחזיקי האג"ח ב-1 באוקטובר 2009. מסיבות אלה הטילו רואי החשבון של החברה ספק ביכולתה להמשיך לתפקד כעסק חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully