וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לנטוש את טייגר וודס: ענקית הטלקום AT&T ביטלה הסכם החסות עם שחקן הגולף

סוכנויות הידיעות

31.12.2009 / 19:13

AT&T הצטרפה לחברות, בהן ג'ילט, אקסנצ'ר, EA, גייטורייד ו-Tag Heuer;וודס הרוויח השנה 110 מ' ד' מחסויות



המפרסמים והספונסרים של כוכב הגולף טייגר וודס ממשיכים לנטוש אותו על רקע שערוריית הבגידות באשתו. ענקית הטלקום at&t הודיעה היום ביטול הסכם החסות עם וודס, והצטרפה בכך לשורה של חברות שכבר עשו כן, בהן ג'ילט, אקסנצ'ר, ea, גייטורייד ו-tag heuer.



וודס, הספורטאי הראשון בהיסטוריה שהרוויח יותר ממיליארד דולר מחסויות של גורמים עסקיים, הרוויח השנה 110 מיליון דולר מחסויות - יותר מכל ספורטאי אחר בעולם. עם זאת, מאז שהסתבך בפרשת הבגידות התרחקו ממנו נותנות החסויות שלו, ורק ענקית מוצרי הספורט נייקי, הספונסר הגדול ביותר של וודס, עדיין עומדת לצדו.



הסתבכותו של וודס בשערוריית הבגידות ברעייתו עלתה לבעלי המניות של נותנות החסות שלו 12 מיליארד דולר, לפי מחקר שנערך באוניברסיטת קליפורניה שממצאיו פורסמו השבוע. לפי המחקר, בימים שלאחר תאונת הדרכים של טייגר וודס ב-27 בנובמבר ועד לחשיפתה של סדרה ארוכה של בגידות ברעייתו, ספגו בעלי המניות של החברות אותן פירסם וודס הפסדים של 12 מיליארד דולר. המפסידים העיקריות הן הספונסריות הגדולות של וודס - אקסנצ'ר, נייקי, ג'ילט, ea וגייטורייד - ששווי השוק שלהם התכווץ ב-2%-3% לאחר התפוצצות הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully