וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטור בבזק יוצא נגד הבונוסים השמנים של מנכ"לי החברות: "זו הוצאה כספית מיותרת"

אמיתי זיו

31.12.2009 / 23:05

מנכ"ל בזק ומנכ"ל פלאפון מקבלים שכר חודשי של 155 אלף שקל - בסוף 2010 יקבלו בונוס של 1.4 מיליון שקל



קולות ראשונים של התנגדות לתנאי השכר וההטבות המפליגות בחברת בזק. החברה מפרסמת כעת תוכנית בונוסים חדשה למנכ"לי החברות בקבוצה אך בסוף המסמך מדווחת כי דירקטור חיצוני במועצה, יצחק אידלמן, התנגד לתוכנית התגמול הזו.



"קיימת היום תוכנית שימור מאוד נדיבה למנכ"לים בקבוצת בזק (תוכנית האופציות שמועד ההבשלה שלה הוא בפברואר 2011)", אמר אידלמן במועצת המנהלים. "אי לכך, אין צורך בתוכנית שימור נוספת. כל תוכנית שימור אחרת תהווה הוצאה כספית מיותרת ובלתי אפקטיבית".



באשר לתוכנית הבונוסים עצמה, היא תיכלל על מנכ"לי החברות שיסיימו את 2011 בתפקידם - ללא תנאים אחרים או מדדים אחרים לתגמול. הבונוס יהיה בשווי של תשע משכורות חודשיות (75% מהשכר השנתי).

מנכ"ל בזק אבי גבאי, ומנכ"ל פלאפון גיל שרון, מקבלים שכר חודשי של 155 אלף שקל, כך שהבונוס לו יזכו בסוף 2010 עומד על 1.4 מיליון שקל. מנכ"ל בזק בינלאומי איציק בנבנישתי מרוויח בחודש 100 אלף שקל כך שהבונוס השנתי שלו יעמוד על 900 אלף שקל.



מנכ"ל yes רון אילון אינו חלק מתוכנית השימור הזו. הסיבה היא שבזק הפסיקה להתייחס לחברת הלווין כחברה בת מאז החלטת בית המשפט העליון לפני מספר חודשים, בה נקבע שבזק לא תוכל ליהפך לבעלת השליטה בחברה.



תוכנית הבונוסים של מנכ"לי בזק נוספת על משכורת העתק שלהם ומצטרפת לתוכנית האופציות הנדיבה שלהם. שווי תוכנית האופציות משתנה בהתאם לביצועי המנייה של החברה ונכון לעכשיו שווי התוכנית של שרון וגבאי הוא סביב 27 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully