חברת אינטל ישראל החלה לפני מספר חודשים ביישום תוכנית המאפשרת לעובדיה לעבוד מביתם יום בשבוע. דובר החברה, קובי בכר, ציין כי החברה החלה לפני כשנה בהליך ניסיוני שמטרתו בדיקת האפשרות של עבודה מהבית. "הניסוי הראשוני הוכיח לנו שהשיטה טובה לכולם, הן לעובדים והן לחברה, ומגבירה את יעילות העבודה, לכן החלטנו להרחיבה", אמר בכר.
לדבריו, מלבד עובדי המשמרות בחברה שאינם יכולים לעבוד מביתם, מרבית העובדים מיישמים אפשרות זו. בנוסף, החלה החברה ליישם לאחרונה שעות עבודה גמישות.
עובדי החברה העובדים מביתם מצוידים במחשבים ניידים המאפשרים התחברות לרשת של אינטל.
כל עובד יכול לבחור את היום המועדף לעבודה מהבית, מלבד עובדי המפעל בירושלים, המעסיק כ-800 עובדים, שם נקבע יום העבודה מהבית ליום א', וזאת על מנת לחסוך בעלויות אחזקת המבנה.
ב-1974 ייסדה אינטל העולמית את הפעילות בישראל, העוסקת בפיתוח וייצור מוצרי רשת ותקשורת ומיקרו מעבדים. אינטל ישראל מעסיקה כ-5,200 עובדים בארבעה מרכזים עיקריים ירושלים, חיפה, קריית גת, ופתח תקווה.
לפני כ-4 חודשים חזרה החברה לגייס עובדים, לאחר הפסקה של כחצי שנה. החברה מגייסת גם בימים אלו מהנדסי חומרה ותוכנה למרכזי הפיתוח בחיפה וביקום.
עובדי אינטל יוכלו לעבוד יום בשבוע מביתם
עינב בן יהודה
31.12.2001 / 12:56
