דירקטוריון בזק בינלאומי דחה את תוכנית העבודה לשנת 2002 שהציגה בפניו ההנהלה, כך מדווח "מעריב".
הדירקטוריון לא אישר את התוכנית ודרש כי תוצג בפניו תוכנית משופרת. הדירקטוריון התמקד בדרישותיו בשני נושאים עיקריים: שוק השיחות הבינלאומיות ושוק האינטרנט והטיפול במגזר העסקי. בשני הנושאים דרש הדירקטוריון להציג בפניו תוכנית למעבר לרווחיות.
התוכנית החדשה תוצג בפני הדירקטוריון בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא.
דירקטוריון בזק בינלאומי לא אישר את תוכנית העבודה לשנת 2002 שהגישה ההנהלה
סקירת עיתונים / מעריב
31.12.2001 / 10:31
