וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנה הבאה נדבר איתך יותר

יוני סער

7.1.2010 / 10:26

יוני סער נכנס לנעליו של מותג וכותב מכתב מרגש אל הצרכן, שלעיתים קרובות פוזל קצת הצידה, אבל בסוף תמיד חוזר הביתה, וזה תמיד משפר את ההרגשה

צרכן יקר, זה כבר עשור שאנחנו יודעים שזה לא זה. אנחנו יודעים שאתה כבר לא מרגיש אותו הדבר אבל אנחנו מתעקשים להיות נשואים. אנחנו יודעים שאתה לפעמים פוזל קצת הצידה אבל בסוף תמיד חוזר הביתה וזה משפר את ההרגשה. אנחנו יודעים שאתה מרגיש שהגיע הזמן לחתוך אבל לא מעז. וגם שמענו שבדרך היו לך רומנים, קצרים יותר ופחות, אבל הם היו רק רומנים. אף אחד מהם לא הבשיל לזוגיות חדשה. מזל.

אנחנו חושבים שאנו עושים הכול בשביל לפתות, לחזר, לרגש ומשקיעים המון כסף בקניית מתנות, משלוחי פרחים ואפילו ביצירת שלטים צועקים בדרך הביתה, שאומרים לך, צרכן יקר - אנחנו אוהבים אותך, אל תעזוב אותנו. אנחנו מבטיחים להקשיב לך יותר ולדבר באמת, אבל - בשנה הבאה.

הזוגיות שלנו היא לא משהו. אנחנו יודעים ומעדיפים להעלים עין. מדי פעם אנחנו מנסים דרכים חדשות להגיע לליבך אבל כמעט תמיד אין לנו אומץ ללכת איתן עד הסוף ואנו חוזרים לדרכנו הרגילה, לנאום לך מעל המסך בלי דיאלוג. תודה שהשתכללנו בשנים האחרונות, שמת לב? אפילו פתחנו פרופיל בפייסבוק שתוכל לדבר איתנו כשאתה ליד המחשב.

ככה זה כשעידן נגמר. זה כואב. וזה לוקח המון זמן להשתנות. בעיקר כי לא רע לנו נורא. רק קצת קשה, משעמם. לא יעיל ויוצר הרבה תסכול של אובדן שנים טובות שבהן היה ניתן להשיג יותר. אבל גם לחתוך צריך לדעת מתי ולא תמיד יש אומץ. ובינתיים אתה ממשיך לקנות כרגיל אז זה לא ממש בוער, נכון?

עשינו המון ניסיונות, באמת. הקדשנו קצת זמן לבחינת הרעיון של יחסים אינטרנטיים, אפילו חשבנו שאם נצא לבלות קצת ביחד באירועים, פעם בשנה, זה ישפר את המצב. לפעמים היינו נפגשים בחוץ, ליד המדף, וגם אמרת לנו שצריך לייצר חוויות משותפות אז בנינו לך חנות פופ אפ. זוכר? אבל את עיקר ההשקעה עשינו כרגיל כשאתה מנומנם על הספה בבית מול הטלוויזיה ובמיוחד בזמן שאתה מקליט ב-yes max ומרפרף על הדקות היקרות שקנינו בשבילך ורק בשבילך במקבצי הפרסומות.

והשנה, השנה הכול ישתנה. יש משהו בתאריכים עגולים שמזרזים אצלנו תהליכים. שיוצרים חשבון נפש אמיתי וכבר אין ברירה. השנה זה יקרה לנו ובגדול ואנחנו מבטיחים שנחפש באמת דרכים אמיתיות להחיות את הקשר בינינו, ליצור מערכת יחסים אמיתית כנה ופתוחה. אתה חייב להבין, צרכן יקר, שזה שוק גדול בשבילנו. כל מה שידענו על השיווק ועל צרכנים השתנה בעשור אחד ואנחנו לא שמנו לב. למצוא דרך חדשה וללמוד שפה חדשה לוקח זמן ואתה חייב להבין שאנחנו לא יודעים בדיוק מה השיטה החדשה - וכשלא יודעים לאן ללכת עדיף להמשיך ולעשות את מה שעשינו פעם. אם זה לא יועיל זה בטוח לא יזיק.

ומי יודע? אולי כל השיטות החדשות האלה יכולות להביא יותר נזק מתועלת? אבל אל תדאג. כל עוד אתה תקנה אנחנו לא נפסיק לחזר אחרייך. וגם אם זה לא תמיד יעיל אנחנו מבטיחים שלא להפסיק להוציא סתם כסף ולעשות שטויות. בסוף נשתפר, אנחנו מבטיחים, השאלה רק האם נצליח לעשות זאת לפני שתזרוק אותנו?

שנה טובה, חברייך המותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully