עם סיום חמש שנות תשלום, אומר מנכ"ל ברק, אבי פתיר, כי שלוש מפעילות השיחות הבינלאומיות שילמו לחברת בזק דמי נגישות בשיעור של פי 3 ממה שתכננו. לדבריו, ברק שילמה כ-90 מיליון דולר, והוא מעריך כי קווי זהב ובזק בינלאומי שילמו סכומים דומים - כך מדווח "מעריב".
דמי הנגישות הם פיצוי ששילמו החברות הבינלאומיות לבזק בגין פתיחת השוק הבינלאומי לתחרות. לדבריו, התוכניות העסקיות של ברק כללו תשלום של לא יותר מ-30 מיליון דולר למשך 5 שנים.
פתיר הוסיף שכניסת מתחרים לשוק השיחות הבינלאומיות עלולה להביא
לקריסת ברק וקווי זהב, ולכן הוא קורא למשרד התקשורת לא לפתוח את השוק למפעילים נוספים גם בשנה הבאה.
ברק: המפעילות הבינלאומיות שילמו כמיליארד שקל דמי נגישות לבזק כפיצוי
סקירת עיתונים / מעריב
1.1.2002 / 9:25
