וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: המפעילות הבינלאומיות שילמו כמיליארד שקל דמי נגישות לבזק כפיצוי

סקירת עיתונים / מעריב

1.1.2002 / 9:25

מנכ"ל ברק, אבי פתיר, קורא למשרד התקשורת לא לפתוח את השוק למפעילים נוספים גם בשנה הבאה - כך מדווח "מעריב"


עם סיום חמש שנות תשלום, אומר מנכ"ל ברק, אבי פתיר, כי שלוש מפעילות השיחות הבינלאומיות שילמו לחברת בזק דמי נגישות בשיעור של פי 3 ממה שתכננו. לדבריו, ברק שילמה כ-90 מיליון דולר, והוא מעריך כי קווי זהב ובזק בינלאומי שילמו סכומים דומים - כך מדווח "מעריב".

דמי הנגישות הם פיצוי ששילמו החברות הבינלאומיות לבזק בגין פתיחת השוק הבינלאומי לתחרות. לדבריו, התוכניות העסקיות של ברק כללו תשלום של לא יותר מ-30 מיליון דולר למשך 5 שנים.

פתיר הוסיף שכניסת מתחרים לשוק השיחות הבינלאומיות עלולה להביא
לקריסת ברק וקווי זהב, ולכן הוא קורא למשרד התקשורת לא לפתוח את השוק למפעילים נוספים גם בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully