הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, אישר לחברת כלל תעשיות להגדיל את חלקה באי.סי.איי עד לתקרה של 20%. כך מתברר מהתשקיף שפורסם אתמול ע"י דסק"ש . האישור ניתן תחת מספר הגבלות, כאשר אחת מהן אומרת שאם ישנה שטרום את דעתו תצטרך כלל תעשיות למכור את מניותיה תוך 3 חודשים - כך מדווח "ידיעות אחרונות".
במהלך דצמבר רכשה כלל תעשיות מניות של אי.סי.איי בהיקף של 23 מיליון שקל, מה שהקנה לה החזקה ב-15.7% ממניות החברה. בעקבות הקצאה פרטית לקבוצת דברת-עופר דולל חלקה לכ-14%.
כלל תעשיות יכולה להגדיל את חלקה באי.סי.איי עד ל-20%
סקירת עיתונים / ידיעות אחרונות
1.1.2002 / 11:16
