פחות משבוע לאחר שהודיעו יו"ר דירקטוריון בנק לאומי איתן רף והמנכ"ל הראשי גליה מאור כי הם מוותרים על 5% משכרם לשנת 2002, מצטרפים אליהם חברי דירקטוריון הבנק.
14 חברי דירקטוריון בנק לאומי הודיעו היום גם הם כי יוותרו על 5% משכרם לשנת 2002.
כספי הוויתור יופנו לקרן מיוחדת שמקים לאומי במלאת 100 שנה להיווסדו - "קרן המאה", אשר מיועדת לתמיכה בפרויקטים חינוכיים בעיירות פיתוח ובשכונות מצוקה, על מנת לצמצם פערים חברתיים ולסייע לשכבות החלשות להתקדם ולהשתלב בהצלחה בחברה.
בשנת 2000 השתכרה גליה מאור, כולל בונוסים, 2.6 מיליון שקל. איתן רף השתכר (כולל בונוסים) 1.7 מיליון שקל.
בעקבות רף ומאור - חברי דירקטוריון לאומי מוותרים על 5% משכרם לשנת 2002
עינב בן יהודה
1.1.2002 / 12:24
