וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי הדירות בארץ עלו בנובמבר ב-2.4%

גיא ליברמן

17.1.2010 / 12:04

מסקר שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי בנובמבר נרשמה עלייה במחירי הדירות בארץ, בהשוואה לחודש אוקטובר. העלייה ממשיכה מגמה קבועה ועקבית של 11 חודשים

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה בסוף השבוע את סקר מחירי הדירות בבעלות, המצביע על שינוי מחירי הדירות בישראל מדי חודש (הסקר אינו כלול במדד המחירים לצרכן, ג"ל).

מהסקר עולה כי מחירי הדירות בישראל עלו בממוצע בחודש נובמבר האחרון ב-2.4% לעומת אוקטובר. על פי הסקר של הלמ"ס, העלייה ממשיכה מגמה קבועה ועקבית של 11 חודשים. כך למשל בחודש אוקטובר עלו המחירים לעומת ספטמבר ב-2.2%, ואילו בספטמבר לעומת אוגוסט עלו המחירים ב-1.8%. עם זאת, בלמ"ס מדגישים כי נתוני חודש נובמבר הינם ארעיים.

בהתאחדות הקבלנים מיהרו להוציא הודעה בסוף השבוע לפיה "נתוני הלמ"ס סותרים את הערכות שר השיכון, אריאל אטיאס, שמחירי הדירות ירדו כתוצאה מפעילותו לפרסום מכרזים לבנייתן של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ על מנת להתמודד עם המחסר בדירות חדשות. יצוין כי הנתונים שמפרסם כעת הלמ"ס סותרים את נתוני מנהל הכנסות המדינה במשרד האוצר שפורסמו בתחילת חודש ינואר, כי מחירי הדירות בישראל ירדו בממוצע ב 5.7% בחודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully