וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורבוביץ' יקבל אופציות בשווי 40 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

17.1.2010 / 12:36

קבלת הפנים של יצחק תשובה ליו"ר 'דלק אנרגיה' החדש תכלול אופציות בשווי 40 מיליון שקל, לפי מודל תמחור אופציות בלק שולס

קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה מקבלת את יורם טורבוביץ', היו"ר המיועד של דלק אנרגיה, בנדיבות רבה. בתחילת השבוע צפוי להתכנס דירקטוריון דלק אנרגיה בכדי לאשר את מינוי טורבוביץ' במקומו של היו"ר הנוכחי גבי לסט.

לפי ההערכות, שכרו של טורבוביץ' ינוע סביב 60 אלף שקל בחודש, אך "הסוכריה" שיקבל הינה אופציות ששוויין כ-40 מיליון שקל לפי מודל תמחור אופציות בלק שולס. טורבוביץ' כבר החל לאחרונה לשמש כיועץ בתחומים פיננסיים ואחרים בדלק אנרגיה.

במקביל ימשיך לשמש כיו"ר חברת נדל"ן אזורים, וכיום לאחר מינויו של דוד נצר למנכ"ל אזורים, יהיה לטורבוביץ' יותר זמן להקדיש לתחום האנרגיה. טורבוביץ' צפוי לסייע לדלק אנרגיה לסגור את נושא המימון של פרויקטים הגז הטבעי שנמצאו במאגרי תמר ודלית מול חופי חיפה וחדרה, וכן לנצל את קשריו הרבים בכדי לסייע לקידום הפרויקטים וקידום הקבוצה בתחום האנרגיה.

טורבוביץ' היא דמות מבוקשת בעולם העסקים הישראלי בשנים האחרונות. הוא נחלץ השנה לעזרת דירקטוריון בנק הפועלים, כשכתב על פי הפרסומים דו"ח התומך בהחלטה השנויה במחלוקת של דירקטוריון הבנק לפטר את המנכ"ל צבי זיו ולמנות תחתיו את ציון קינן. בנוסף, לב לבייב גייס אותו לעזור לו בדיוני ההישרדות שלו מול הבנקים והנושים האחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully