וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרנות בייקר קפיטל ופיטנגו הובילו גיוס של 13.2 מיליון דולר לסטארט אפ וולטיר

צורי דאר

1.1.2002 / 13:27

בגיוס השתתפו גם תמיר פישמן ונצ'רס, פלטינום ונצ'ר קפיטל וקרן אתגר; גיוסי החברה בשנת 2001 הסתכמו ב-22.5 מיליון דולר



חברת וולטיר (Voltaire), המפתחת פתרונות תקשורת למרכזי נתונים מבוססי ארכיטקטורת
אינפיניבנד (InfiniBand), השלימה סבב גיוס בהיקף של 13.2 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו הקרנות בייקר קפיטל (המשקיעה גם בתמיר פישמן ונצ'רס) ופיטנגו ונצ'ר קפיטל, וכן השתתפו בו הקרנות תמיר פישמן ונצ'רס, פלטינום ונצ'ר קפיטל ואתגר.



החברה גייסה בחודש מאי 2001, 9.3 מיליון דולר בסבב גיוס שהובל ע"י פלטינום ותמיר פישמן ונצ'רס והשתתפה בו Quantum Technology Ventures כמשקיע אסטרטגי. בכך מסתכמים כל הגיוסים שערכה החברה במהלך שנת 2001, ב-22.5 מיליון דולר.



וולטיר, שהוקמה בשנת 1997, מפתחת פתרונות תקשורת מבוססי חומרה ותכנה למרכזי נתונים. הפתרונות מאפשרים לקשר מערכות מבוססות ארכיטקטורת אינפיניבנד לרשתות התומכות בפרוטוקול TCP/IP.



ארכיטקטורת אינפינבנד הינו סטנדרט לארכיטקטורת מחשוב חדשה להאצת תעבורת נתונים בין רכיבי מחשב ובסביבות רשת קטנות. חברות המפתחות מוצרים בתחום זה זוכות לאחרונה לאמון רב מצד יצרניות השבבים. דוגמה טובה לכך היא הסטארט אפ מלנוקס, שעל פי הערכות עומד להשלים גיוס ענק בהיקף של 50 מיליון דולר.



לוולטיר מרכז שיווק ומכירות בבוסטון ומרכז פיתוח בהרצליה. בכוונת החברה להרחיב את מערך השיווק בארה"ב באמצעות ההון שגייסה. החברה מעסיקה 45 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully