וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל ישקר יורחב בהשקעה של 35 מיליון דולר תמורת הטבות מס ממשרד התמ"ס

צורי דאר

1.1.2002 / 15:30

המפעל יורחב במסגרת המסלול החלופי המוצע על ידי משרד התמ"ס; ההרחבה תאפשר לצרף למפעל 80 מועסקים חדשים



מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התעשייה והמסחר אישרה השבוע את הרחבת מפעל ישקר במגדל תפן לייצור כלי חיתוך לתעשייה בהשקעה של 35 מיליון דולר במסלול החלופי.



משמעות הדבר היא שהחברה תישא בכל הוצאות ההרחבה ותוותר על מענק בהיקף של כ-10 מיליון דולר ממשרד התמ"ס, ובתמורה תקבל הטבות מס.



ממשרד התמ"ס נמסר כי כל מחזור מכירות החברה מופנה כיום ליצוא. כמו כן, נמסר כי ביצוע התוכנית הנדונה יתרום לתוספת של כ-80 מועסקים למפעל החברה במגדל תפן.



ישקר, שהוקמה לפני כ-50 שנה באזור התעשייה תפן בצפון הארץ על ידי סטף ורטהיימר, מנוהלת ב-20 השנה האחרונות בעיקר על ידי בנו, איתן ורטהיימר. החברה מעסיקה 4,500 עובדים. במהלך הקיץ בחנה משפחת ורטהיימר אפשרות להנפיק את מניות ישקר לציבור בוול סטריט.



באפריל אישר משרד התמ"ס לישקר השקעה של כ-26 מיליון דולר עבור הרחבת המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully