וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן-ציון זילברפרב, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, ימונה לדירקטור מטעם הציבור בפאנדטק

TheMarker כתב

1.1.2002 / 18:02

מינויו של זילברפרב ייכנס לתוקף לאחר שיאושר על ידי בעלי המניות בחברה באסיפת בעלי המניות השנתית שתיערך בסוף החודש



בן-ציון זילברפרב, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, ימונה לדירקטור מטעם הציבור בפאנדטק . המינוי ייכנס לתוקף לאחר שיאושר על ידי בעלי המניות בחברה באסיפת בעלי המניות השנתית שתיערך בסוף החודש. אם ייבחר זילברפרב, יכהן כדירקטור השני מטעם הציבור בחברה בנוסף לג'ורג ליברמן, שנבחר באסיפת בעלי המניות הקודמת.



פאנדטק עוסקת בפיתוח ואספקה של כלי תוכנה לסליקה אוטומטית לבנקים ובנקאות אלקטרונית מבוססת אינטרנט. את הרבעון השלישי של השנה סיימה פאנדטק עם הכנסות של 10.6 מיליון דולר, בהתאם לאזהרת הרווח שפורסמה על ידה קודם לכן. ההפסד הנקי פרופורמה הסתכם ברבעון השלישי ב-4.4 מיליון דולר או 31 סנט למניה, וההפסד הנקי, בהכללת מחיקות חד פעמיות, הסתכם בכ-14.4 מיליון דולר או 1.02 דולרים למניה, בהשוואה לרווח של 2.1 מיליון דולר או 15 סנט למניה ברבעון המקביל. קופת המזומנים של החברה לתום הרבעון השלישי הכילה כ-9.2 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully