וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא מכרז: דואר ישראל יפתח סוכנויות בחנויות מנטה של דלק, שיאפשרו שירותי דואר בסיסיים עד חצות

שרון שפורר

23.1.2010 / 22:03

מנכ"ל פז, יונה פוגל, פנה למנכ"ל דואר ישראל, אבי הוכמן, כשהוא דורש לדעת מדוע לא התקבלה פנייה לפז



חברת דואר ישראל מתכננת שיתוף פעולה עם רשת חנויות הנוחות מנטה, מקבוצת דלק, במסגרתו יוקמו בחנויות סוכנויות דואר שיאפשרו שירותי דואר בסיסיים עד חצות. שירותים אלה יכללו בין היתר שירותי דואר רשום ומשלוחי חבילות בישראל ובחו"ל.



ביום חמישי האחרון גילה יונה פוגל, מנכ"ל חברת פז - שבשליטת צדיק בינו - על המהלך המתוכנן. פוגל לא אהב את מה ששמע ופנה לאבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל, כשהוא דורש לדעת מדוע דואר ישראל לא פנו לפז לקיים שיתוף פעולה דומה. פוגל תהה אם אין על דואר ישראל, כחברה ממשלתית, חובה לקיים מכרז בעניין.



מקורות בדואר מסרו כי הוכמן השיב לפוגל שבתקופתו של מנכ"ל פז הקודם, מודי בן שך, התנהלו שיחות בנושא שיתוף פעולה. מקורות בדואר ישראל אמרו ל-themarker כי רק לפני ארבעה חודשים היו שיחות בנושא. מקורבים לפז, לעומת זאת, הכחישו את הדברים ואמרו כי היו שיחות בעניין רק לפני שנה וחצי וזה כבר לא רלוונטי להיום. התגובה הרשמית של פז היא: "אנחנו לא מדברים על משאים ומתנים, ופתוחים לדבר עם כל גורם על שיתוף פעולה".



במקביל נודע כי בשבוע הקרוב יתחיל שיתוף פעולה בין הדואר לסו גוד,­ רשת חנויות הנוחות של סונול, ­במסגרתו יוצעו למכירה מוצרים שונים של הדואר, בהם בולים ומעטפות ועוד. על פי הערכות בענף, דואר ישראל הציע לסו גוד את האפשרות לשיתוף פעולה שנוגע גם לאספקת שירותים, אך בסו גוד בחרו בשלב הראשון להתחיל עם שיווק מוצרים של הדואר בחנויות הנוחות.



מדואר ישראל נמסר בתגובה: "במסגרת השאיפה להרחיב את מגוון השירותים ואת הנגישות ללקוחות הדואר, פנתה החברה לחנויות הנוחות של פז, סונול ודלק כדי לקדם את שיתוף הפעולה לרווחת הלקוחות המשותפים. הפניה נעשתה לכל הגופים המפעילים את חנויות הנוחות ועל כן אין צורך במכרז לאספקת שירותים אלו. משא ומתן התנהל עם שלושת הגופים גם יחד והבשיל לכדי ביצוע עם חברות דלק וסונול. המשא ומתן עם ילו (קבוצת פז) לא הבשיל לביצוע בעת הנוכחית, עם זאת חברת דואר ישראל לא פוסלת שיתוף פעולה דומה עם חנויות ילו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully