וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שילמה גליה מאור בפרויקט אסותא?

שרון שפורר

24.1.2010 / 9:05

מנכ"לית בנק לאומי הצטרפה לקבוצת הרכישה העיר החדשה בפרויקט אסותא בת"א, ורכשה דירה באחת הקומות הגבוהות בבניין היוקרה. לפי הערכות תשלם מאור כ-10 מיליון שקל

גליה מאור, מנכ"לית בנק לאומי, הצטרפה לקבוצת הרכישה של העיר החדשה בפרויקט אסותא בתל אביב. מאור רכשה דירה באחת הקומות הגבוהות בבניין היוקרה שמתוכנן להיבנות באזור. לפי הערכות תשלם מאור תמורת הדירה כ-10 מיליון שקל. ל-TheMarker נודע כי אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, שוקל גם הוא לרכוש דירה בפרויקט, אך עדיין לא קיבל החלטה.

רק השבוע פירסמה קבוצת הרכישה בראשות רביב צולר ודרור הלוי, כי שבוע אחרי שהתחילה לשווק את הפרויקט הקרוי אסותא באוהאוס וילג', היא מכרה שני שלישים מהדירות בפרויקט בהיקף של כחצי מיליארד שקל. העיר החדשה רכשה את מתחם אסותא לפני כארבעה חודשים בתמורה ל-343 מיליון שקל.

הפרויקט המתוכנן כולל מגדל מגורים יוקרתי בן 26 קומות ושימוש מסחרי במבנים לשימור שבמתחם. בסך הכל צפויות להבנות במתחם כ-155 דירות כשמתוכן בכוונת הקבוצה להציע לפחות 30 דירות יוקרה של פנטהאוזים ודירות גן.

רק באחרונה פורסם כי מאור רכשה דירה בפרויקט היוקרה, בארי נהרדעא, במרכז תל אביב. כיום מתגוררת מאור באחת הסמטאות הסמוכות לרחוב משה שרת היוקרתי ברמת גן.

הפרויקט המתוכנן גרר, כצפוי, התנגדות מטעם תושבי האזור המתגוררים בסמוך לרחוב ז'בוטניסקי שטענו כי הפרויקט יהרוס את ציביון השכונה ואופיה וייפגע באיכות חייהם. בעקבות ההתנגדות הוחלט כי הבניין יתנשא לגובה של 26 קומות במקום 38 קומות, כפי שתוכנן בתחילה.

ב-2007-2008 וברבעון הראשון של 2009, עלות שכרה של מאור בבנק לאומי, שהשליטה בו מצויה עדיין בידי המדינה, הסתכמה ב-13.4 מיליון שקל. ב-2007 עלות השכר הסתכמה ב-8.4 מיליון שקל וכללה גם בונוסים. ב-2008, ללא בונוסים, עמדה עלות שכרה על 4.4 מיליון שקל ואילו ברבעון הראשון של 2009 עלות השכר עמדה על כ-600 אלף שקל - בקצב גידול שנתי של כ-2.4 מיליון שקל. עלות זו צפויה להיות גבוהה משמעותית מהקצב השנתי, שכן היא לא כוללת בונוסים שנתיים.

מבנק לאומי נמסר בתגובה: "גליה מאור קנתה דירה בפרויקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully