וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגיה מסיטה את פעילותה בחו"ל: תשקיע במזרח הרחוק במקום בארה"ב ובאירופה

מאת איילה צורף

25.1.2010 / 7:09

חברת התוכן הסלולרי חתמה על חוזים עם שני מפעילים בתאילנד ושלושה בווייטנאם; תחדל מניסיונותיה להתפתח בארה"ב ובאירופה



>> לאחר כמה שנים שבהם מיקדה חברת התוכן הסלולרי לוגיה את פעילותה הבינלאומית בארה"ב ואירופה, החליטו בעלי החברה לחדול מניסיונות ההתפתחות בארה"ב ובאירופה, ולהסית את הפעילות למזרח הרחוק. ההחלטה התקבלה על רקע היעדר הצלחה לצמוח בשווקים כמו ארה"ב ומערב אירופה, בראשם בריטניה. יוצא מן הכלל הוא השוק הגרמני, שבאחרונה חתמה שם החברה על הסכם גדול עם ספקית הסלולר דויטשה טלקום.

בעליה העיקריים של לוגיה הם איילון שליו, מישאל ועקנין וקובי מרנקו. בעלים נוספים בחברה הם עופר מדיה, של משפחת עופר, המחזיקה 20% בחברה, כמו גם מודי פרידמן ורונן ברקה. לדברי מרנקו, מנכ"ל הקבוצה, צמצום הפעילות בבריטניה הוא החלטה נקודתית, ואילו ההחלטה להתרחב לכיוון המזרח הרחוק היא החלטה מהותית יותר.



לדבריו, "מצבה הבינלאומי של לוגיה מעולם לא היה טוב יותר. התחלנו את 2009 עם חוזים עם ארבעה מפעילי סלולר, וכיום יש לנו חוזים עם 20 חברות. בשבוע שעבר חתמנו על חוזים עם שני מפעילים בתאילנד, ושלושה מפעילים בווייטנאם. זאת, בנוסף לפעילות שלנו בהודו".



את הפעילות בהודו הקימה החברה לפני כשנה וחצי. למרות שנים של ניסיונות לצאת לחו"ל, עיקר משקל הכובד של לוגיה היה ונותר הפעילות המקומית שלה בישראל, כזרוע התוכן של סלקום. לדברי מרנקו, "לוגיה מונה 150 עובדים, כ-70 מהם קשורים לפעילות בישראל, והיתר עובדים על הפרויקטים שלנו בחו"ל - כ-20 מהם גם יושבים בחו"ל במדינות השונות בהם אנו פועלים".



לדברי בכיר בעופר מדיה, "הוחלט להקטין את האש בארה"ב ובמערב אירופה, משום שעדיף לנו להשקיע את המשאבים ותשומת הלב במזרח הרחוק, ששם התשואות טובות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully