וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים מארח: הון ושלטון

TheMarker

25.1.2010 / 8:30

אנשי עסקים ופוליטיקאים הגיעו בסוף שבוע האחרון לחגיגות חתונת בנו של אלכס ויז'ניצר, מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) והיו"ר הבא של מקורות

אנשי עסקים ופוליטיקאים הגיעו בסוף שבוע האחרון למרכז האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה לחגיגות חתונת בנו של אלכס ויז'ניצר, מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים (מעצ החדשה) והיו"ר הבא של מקורות.

חבריו של ויז'ניצר אף לקחו חלק פעיל בחופה כאשר עלו לברך את שבע הברכות. הצטופפו מתחת לחופה: שר החוץ אביגדור ליברמן, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' והרב אריה דרעי. מי שעוד היה אמור לברך מתחת לחופה הוא שר הרווחה יצחק (בוז'י) הרצוג, אך כשקראו בשמו התברר כי הוא כבר נעדר מהאירוע.

עוד ייצגו את הממשלה באירוע שר האוצר יובל שטייניץ, שר התחבורה ישראל כץ, שר החינוך גדעון סער, שר התשתיות עוזי לנדאו והשר לאיכות הסביבה גלעד ארדן.

באו לברך: יו"ר ההסתדרות עופר עיני, מנכ"ל משרד התחבורה לשעבר גדעון סיטרמן, המנכ"ל הנוכחי של המשרד יעקב גנות, מנכ"ל בטר פלייס ישראל משה קפלינסקי, קובי מור מנכ"ל רשות שדות התעופה, יצחק (חקי) הראל מנכ"ל רכבת ישראל, אהוד סביון מנכ"ל דרך ארץ, יו"ר חברת נמלי ישראל יפתח רון טל, מנכ"ל חברת נמלי ישראל שלמה בריימן והכדורגלן לשעבר איציק זהר. בתוכנית האמנותית: הופעה של להקת השחקים. בחצות התברר שיש עוד סיבה לחגיגה - המוזמנים ציינו גם את יום הולדתו ה-55 של ויז'ניצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully