וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

RBC העלה את מחיר היעד למניית אלווריון מ-5 ל-7 דולר - פרמיה של 85% על מחירה בסוף המסחר ביום שישי

ניר צליק

25.1.2010 / 16:38

בנוסף, העלו בבית ההשקעות את מחיר היעד למניית DSPG, מ-8 ל-10 דולר, פרמיה של 65% על מחיר השוק



בנק ההשקעות rbc, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן בישראל, פירסם היום (שני) בבוקר סקירות בהן הוא מעלה את המלצות ההשקעה שלו למניות אלווריון ו-dspg, לדירוג "תשואת יתר" כמו גם את מחירי היעד למניות.



באשר ל, בדיקותיו של rbc מעלות שעסקי החברה משתפרים והולכים בקרב לקוחות חדשים וותיקים כאחד, וכי אלווריון מעורבת במספר חוזים הולך וגדל. ב-rbc צופים צמיחה בפעילות החוזה עם openrange (מעל 100 מיליון דולר לתקופה של 5 שנים), ומאמינים כי הזמנות ייכנסו במהלך המחצית הראשונה של 2010 ויוכרו בשורת ההכנסות החל מהמחצית השנייה של השנה. כמו כן נוקבים ב-rbc במפעילת התקשורת הגדולה בהודו bsnl כלקוח פוטנציאלי חדש.



בנוסף, מציינים בבנק ההשקעות כי תחזיות הקונצנזוס נראות שמרניות מדי. בסקירתם צופים האנליסטים דניאל מירון ותום ארליך, כי חדשות חיוביות מכיוון אלווריון והעלאה מדורגת של תחזיות הקונצנזוס עשויה לעזור לסנטימנט המשקיעים כלפי המניה ולהעלות את מכפיל המכירות - בנטרול מזומן המוענק לאלווריון - מסביבות 0.5 כיום, קרוב יותר לקבוצת הייחוס הנסחרת במכפיל 1.6. במקביל להעלאת הדירוג, rbc מעלה את מחיר היעד למניית אלווריון ל-7 דולרים מ-5 דולרים, פרמיה של כ-85% מעל מחיר הסגירה של יום שישי בניו-יורק.



באשר ל-, ב-rbc אופטימיים יותר בקשר לשוקי היעד של החברה. "לאחר מספר שנים של שחיקה בגודל השוק ובתמחור, אנו מאמינים כי שוק הטלפונים האלחוטיים התייצב מבחינת הביקושים, וכי לחצי המחירים נרגעו בעקבות התנהגות רציונלית יותר מצד היצרניות המובילות כגון פנסוניק, uniden, ו-vetch", מציינים מירון וארליך.



ב-rbc מאמינים כי שבבים בתכנון החברה עשויים להשתלב במכשירים בשוק האלקטרוניקה הצרכנית כגון מחשבי לוח (tablets) ולהציע חלופה זולה יותר למוצרים דומים בתמחור יקר יותר כגון מחשב הלוח הצפוי של apple. ב-rbc סבורים שהמוצר החדש של dspg יכול לעורר את הסנטימנט כלפי המניה, וגורסים כי מאזן הסיכון/סיכוי נוטה לטובת השקעה ב-dspg, שכן הסיכון ברמות המחיר הנוכחיות מוגבל יחסית. dspg נסחרת קרוב מאוד לרמות המזומן שלה, כ-5 דולרים למניה. במקביל להעלאת הדירוג, rbc מעלה את מחיר היעד למניית dspg ל-10 דולר מ-8 דולרים, כ-65% מעל מחיר הסגירה של יום שישי בניו-יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully