וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שביתה בבתי המשפט

חיים ביאור

27.1.2010 / 16:54

לאחר הקלדניות ועובדי ההוצל"פ - שביתה גם בפקידות בתי המשפט: לא ייפתחו תיקים ומשפטים יבוטלו. הנהלת בתי המשפט החליטה לנכות משכר העובדים את הזמן שבו כינסו אסיפות מחאה בנושא

לאחר שביתת הקלדניות בחודש שעבר והשביתה שקיימו השבוע עובדי ההוצאה לפועל, הפקידים ועובדי המזכירויות של בתי המשפט פתחו היום (רביעי) בשביתה, בגיבוי ההסתדרות. השביתה היא בכל הערכאות, לרבות בית המשפט העליון.

מכיוון ששביתת פקידי בתי המשפט היא ללא הגבלת זמן ובתמיכת ההסתדרות, קיים חשש לעיכוב או ביטולם של משפטים רבים. כבר אתמול אי אפשר היה לפתוח תיקים חדשים ולהגיש בקשות לסעדים משפטיים.

עובדי בתי המשפט החליטו על השביתה בדרישה לקבל את תוספת השכר בשיעור 40%-30% שניתנה לקלדניות בתי המשפט. הם דורשים שתנאי העסקתם והשכרם יושוו לאלה של עובדי ההוצאה לפועל וכמו כן הם מתלוננים על עומס קשה בעבודה, המחייב הוספת תקני כוח אדם חדשים. העובדים זועמים עוד על הנהלת בתי המשפט שהחליטה לנכות משכרם את הזמן שבו כינסו אסיפות מחאה.

הנהלת בתי המשפט מסרה בתגובה כי השופטים והקלדניות אינם שובתים, ולכן הדיונים המשפטיים התקיימו היום כסדרם. ההנהלה סירבה להתייחס לדרישות של העובדים בנוגע לשכרם ולתנאי העסקתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully