שר התשתיות, אביגדור ליברמן, הורה לאחרונה לדרג המקצועי במשרדו לאפשר מחדש, לאחר הקפאה של שנה וחצי, מתן רשיונות לחיפושי גז ונפט במים הטריטוריאלים של ישראל; כך מדווח "מעריב".
ההחלטה להקפיא את מתן הרשיונות התקבלה ביולי 2000 ונועדה להאט את היקף החיפושים כדי לא להציף את המדינה בגז טבעי ולשמור על רזרבות הגז.
בכירים ציינו כי מטרת המהלך הנוכחי היא לנצל הזדמנות בעקבות אישור חוק הגז הטבעי ופרסום מכרז ההולכה כדי לחדש את תנופת החיפושים מול חופי ישראל.
הממשלה תחדש מתן רשיונות לחיפוש גז ונפט בחופי הארץ
סקירת עיתונים / מעריב
2.1.2002 / 8:09
