וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תחדש מתן רשיונות לחיפוש גז ונפט בחופי הארץ

סקירת עיתונים / מעריב

2.1.2002 / 8:09

מאז יולי 2000 לא הוענקו רשיונות חדשים במטרה לשמור על עתודות הגז ולמנוע הצפת השוק; כך מדווח "מעריב"



שר התשתיות, אביגדור ליברמן, הורה לאחרונה לדרג המקצועי במשרדו לאפשר מחדש, לאחר הקפאה של שנה וחצי, מתן רשיונות לחיפושי גז ונפט במים הטריטוריאלים של ישראל; כך מדווח "מעריב".



ההחלטה להקפיא את מתן הרשיונות התקבלה ביולי 2000 ונועדה להאט את היקף החיפושים כדי לא להציף את המדינה בגז טבעי ולשמור על רזרבות הגז.



בכירים ציינו כי מטרת המהלך הנוכחי היא לנצל הזדמנות בעקבות אישור חוק הגז הטבעי ופרסום מכרז ההולכה כדי לחדש את תנופת החיפושים מול חופי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully