השנה חדשה נפתחת בכיוון חדש, בינתיים. הדולר פותח את יום המסחר הראשון לשנת 2002 עם היחלשות של כרבע אחוז, והוא נסחר כעת ברמה של 4.405 שקלים. לעת עתה, מדובר בשינוי מגמה לעומת מגמת העליות החדות שאפיינה אותו בימים האחרונים של 2001. פעילים בשוק המט"ח אומרים כי הירידות נובעות ממימושי רווחים של בנקים זרים.
היום ייקבע שער יציג חדש לדולר, לאחר שאתמול לא נקבע כזה על ידי בנק ישראל בשל ראש השנה האזרחית. השער היציג עומד כיום על 4.416 שקלים.
מט"ח: 2002 נפתחת עם מימושי רווחים, הדולר יורד ל- 4.405 שקלים
שלומי גולובינסקי
2.1.2002 / 12:32
