וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי נדרשת לשלם לרשויות מס הכנסה כ-106 מיליון שקל

אלי דניאל

2.1.2002 / 9:49

הדרישה הינה לסכומים נוספים מעבר לאלה שכבר שולמו

חברת התקשורת בזק מדווחת היום כי החברה הבת שלה, בזק בינלאומי, קיבלה שלשום מרשויות מס הכנסה שומות מס לפי מיטב שפיטה שנערכו ע"י פקיד השומה, ולפיהן נדרשת בזק בינלאומי לשלם למס הכנסה כ-106 מיליון שקל בגין השנים 1996-1999.

בזק מסרה כי דרישה זו של מס הכנסה הינה לתשלום סכומי מס נוספים, מעבר לסכומים אשר שולמו על ידי בזק בינלאומי בגין אותן השנים.

לדברי בזק, בכוונת בזק בינלאומי להגיש לרשויות המס השגה על השומות הללו, שכן, לדעת יועציה החיצוניים, יש לה טענות ראויות כנגד השומות הללו, טענות אשר יש בהן כדי להפחית באופן משמעותי את תשלומי המס הנדרשים.


** בזק בינלאומי מחזיקה ב- 30% ממניות וואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully