וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תרכוש לראשונה נפט מאנגולה

סקירת עיתונים / מעריב

2.1.2002 / 11:18

שווי העסקות צפויות להגיע להיקף של כ-100 מיליון דולר בשנה - כך מדווח "נמר של נייר"



ברבעון הראשון של שנת 2002 תתחיל ישראל לרכוש, לראשונה, נפט מאנגולה - כך מדווח "מעריב".



עד כה רכשה ישראל רכישות מזדמנות של נפט אנגולי בשוק הספוט, אולם כעת ייחתם חוזה קבוע עם חברת הנפט של אנגולה, שצפוי להגיע להיקף של כ-100 מיליון דולר בשנה.



מקורות הנפט העיקריים כיום של ישראל הם ברית המועצות לשעבר (כ-85% מהיבוא), מקסיקו ומערב אפריקה. ההוצאה על יבוא נפט גולמי הסתכמה בתשעת החודשים הראשונים של 2001, ב-1.368 מיליארד דולר, ירידה של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully