ברבעון הראשון של שנת 2002 תתחיל ישראל לרכוש, לראשונה, נפט מאנגולה - כך מדווח "מעריב".
עד כה רכשה ישראל רכישות מזדמנות של נפט אנגולי בשוק הספוט, אולם כעת ייחתם חוזה קבוע עם חברת הנפט של אנגולה, שצפוי להגיע להיקף של כ-100 מיליון דולר בשנה.
מקורות הנפט העיקריים כיום של ישראל הם ברית המועצות לשעבר (כ-85% מהיבוא), מקסיקו ומערב אפריקה. ההוצאה על יבוא נפט גולמי הסתכמה בתשעת החודשים הראשונים של 2001, ב-1.368 מיליארד דולר, ירידה של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
ישראל תרכוש לראשונה נפט מאנגולה
סקירת עיתונים / מעריב
2.1.2002 / 11:18
