וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רנו-ניסאן בדאבוס: סין היא השוק המבטיח ביותר כיום

CNN

31.1.2010 / 14:29

בנוגע לצרותיה של טויוטה, אמר גון כי הוא אינו צופה שיצרניות הרכב האחרות ירוויחו בטווח הארוך מהפרשה



"אני רואה בסין הרבה הזדמנויות עבור יצרניות הרכב. זהו בהחלט שוק מבטיח", אמר מנכ"ל ויו"ר ניסאן, קרלוס גון, בראיון לריצ'רד קווסט מ-cnn.



קווסט שאל את גון בנושא ה"חם" ביותר בימים אלה בשוק הרכב - התקלות בדוושת הגז של טויוטה אשר גרמו לה להחזיר מכוניות לתיקון ולהפסיק את ייצורם של דגמים מבוקשים. אולם גון אמר כי הוא אינו צופה שהיצרניות המתחרות של טויוטה ירוויחו מצרותיה בטווח הארוך.







בנוגע לסין - שוק הרכב הגדול ביותר בעולם - אמר גון כי הוא טומן בחובו המון הזדמנויות. "זהו שוק מאוד חדש יחסית. הצרכנים הסינים מגלים מותגים חדשים, הם מגלים מכוניות חדשות. זהו ספר פתוח", הסביר. "הצרכנים הסינים אינם מחליטים איזה רכב לרכוש על סמך ניסיון העבר. הם מחליטים לפי מה שהם רואים לפניהם כעת. זה מעניק הזדמנות לכל יצרניות הרכב שמחדשות ויוצרות מוצרים חדשים, לשחק בשדה חדש. לכולן יש הזדמנות לפתוח דף חדש, ולניסאן זה טוב", הוסיף.



גון הודה בראיון כי שוק הרכב של גוש היורו מוצף - יותר מדי מכוניות ומעט מדי ביקוש. "אנחנו ניאלץ להפחית את התפוקה, אם באמצעות סגירת מפעלים ואם על ידי צמצום התפוקה במפעלים. אולם בו זמנית עלינו לתמוך בשווקים נוספים, כמו במזרח התיכון, באפריקה ובמזרח אירופה, בבניית מפעלים בהם.



בנושא עתיד הקפיטליזם, אחד הנושאים שעמדו במרכז הדיונים בדאבוס, אמר גון כי עתיד הקפיטליזם הוא מבטיח, כל עוד אנשים יוכלו לקחת סיכונים, אך גם ליטול אחריות על סיכונים אלה. "במשבר שעמו אנו מתמודדים כיום, ישנה תפיסה לפיה האנשים שלקחו סיכונים לא נטלו אחריות על השלכותיהם".



הכותב הוא פרשן כלכלי ב-cnn. תוכניתו "quest means business" משודרת מדי ערב בשעה 21:00 לפי שעון ישראל. הבלוג של ריצ'רד באתר cnn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully