וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ג'ובס: "גוגל רוצה לחסל את האייפון - אנחנו לא ניתן לה"

סוכנויות הידיעות

31.1.2010 / 15:22

במפגש עם עובדי אפל אמר ג'ובס כי המוטו של גוגל 'don't be evil' הוא "בולשיט", וכינה את אדובי "עצלנים"



"גוגל רוצה להיכנס לעסקי הטלפונים החכמים, אך אנחנו לא ניתן לה", אמר בסוף השבוע מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס, במפגש עם עובדי החברה בעקבות השקת מחשב הלוח החדש של החברה - אייפד. כך דיווח אתר האינטרנט "ביזנס אינסיידר". באופן מסורתי נוהג ג'ובס לערוך מפגש עם עובדי אפל במטה החברה יום או יומיים לאחר הודעות פומביות חגיגיות, בו הוא עונה לשאלות מצד העובדים.



שניים מהנושאים הבוערים הפעם היו גוגל ואדובי. גוגל חשפה לאחרונה את נקסוס וואן, טלפון סלולרי המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, אשר נועד להתחרות באייפון של אפל. "אנחנו לא רואים שום סימנים לכך שגוגל תצמצם את הפער מולנו בתחום האפליקציות בזמן הקרוב", אמר ג'ובס.



"אנחנו לא נכנסנו לעסקי מנועי החיפוש, אבל הם נכנסו לעסקי הטלפון. הם רוצים לחסל את האייפון, אבל אנחנו לא ניתן להם", אמר ג'ובס על גוגל. כאשר עברו השאלות לנושאים אחרים, אמר ג'ובס כי הוא רוצה לחזור רגע ולומר משהו נוסף בנושא גוגל. "המוטו שלהם 'don't be evil' הוא סתם בולשיט", אמר ג'ובס לקול שאגות הקהל.



בנוגע לאדובי, המייצרת את התקן הפלאש שבו המכשירים של אפל אינם תומכים, אמר ג'ובס: "הם עצלנים. יש להם כל כך הרבה פוטנציאל לעשות דברים מעניינים, אך הם פשוט מסרבים לעשות". המכשירים של אפל לא תומכים בפלאש מכיוון שהוא נוטה לתקלות, אמר ג'ובס. "בעתיד אף אחד לא ישתמש בפלאש, העולם עובר לקבצי אינטרנט (html)", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully