וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: הישראליות באות; נתוני התעסוקה בסוף החודש ירכזו את תשומת לב המשקיעים

הדר תדמור

31.1.2010 / 15:21

לא פחות מ-5 חברות ישראליות יפרסמו דו"חותיהן השבוע בהן פריגו, אלווריון ורדוויז'ן



מחר (שני) תפרסם המו"לית גאנט את דו"חותיה לרבעון הרביעי. באותו היום יפורסמו נתוני ההוצאה וההכנסה האישית לחודש דצמבר. לפי ההערכות, גם ההכנסה וגם ההוצאה האישית עלו ב-0.3% בחודש שעבר. עוד ביום שני: יפורסמו נתוני ההשקעות בבניה בחודש דצמבר, אשר לפי ההערכות ירדו ב-0.5%, ומדד מנהלי הרכש למגזר הייצור בינואר.



ביום שלישי יפרסמו החברת הישראליות ו את דו"חותיהן לרבעון הרביעי. באותו היום יפורסמו נתוני מכירות המכוניות בארה"ב לחודש ינואר.



ביום רביעי תפרסם הישראלית את דו"חותיה לרבעון הרביעי. עוד ישראליות שמפרסמות דו"חות באותו היום: ו. , יצרנית התרופות האמריקאית, תפרסם גם היא דו"חותיה הרבעוניים, כמו גם וענקית כרטיסי האשראי ויזה. באותו היום יפורסם מדד מנהלי הרכש למגזר השירותים בינואר והנתונים השבועיים הנוגעים למלאי הנפט השבועיים.



ביום חמישי תפרסם ברגר קינג את דו"חותיה לרבעון הרביעי של 2009. גם ענקית כרטיסי האשראי מאסטרקארד תפרסם דו"חותיה. באותו היום יפורסמו הנתונים השבועיים הנוגעים לתביעות האבטלה הראשונות ונתוני הזמנות מבתי חרושת חודש דצמבר. לפי ההערכות, מספר ההזמנות מבתי חרושת עלה ב-0.6%.



ביום שישי יפורסם דו"ח התעסוקה בארה"ב לחודש ינואר. לפי ההערכות, שיעור האבטלה ירד החודש ל-10% לעומת 10.1% בדצמבר. באותו היום יפורסמו נתוני אשראי הצרכנים בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully