וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT משיקה חבילות חדשות: 12 מגה ב-99 שקל בחודש; 100 מגה ב-599 שקל

TheMarker Online

31.1.2010 / 17:06

בנוסף, ללקוחות המנויים לטלפון ולאינטרנט: 1,000 דקות שיחה ב-39 שקל לחודש



חברת hot הודיעה היום על השקת מגוון מבצעי טריפל חדשים לרכישת שלושת השירותים: טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה. לטענת החברה, מחירי המבצעים מגלמים חיסכון של מאות עד אלפי שקלים בהשוואה לבניית החבילה באופן עצמאי. החברה הבהירה כי המבצע הנו ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים כאחד.



חברת hot הציגה את חבילת ה-triple mega כחבילת טריפל משתלמת במיוחד. החבילה כוללת: טלוויזיה עם כל החבילות החדשות, ממיר vod וממיר hd, אינטרנט במהירות גלישה של 12 מגה וטלפון הכולל עד 1,000 דקות שיחה בחודש, במחיר של 299 שקל לחודש.



עוד הודיעה החברה על שיפור מבצעי הטלוויזיה, כך שמעתה יוצעו מבצעים הכוללים 6 חבילות תוכן חדשות ומורחבות של עד 9 ערוצים בכל חבילה. בהמשך תשווק hot מסלול hot light הכולל: טלוויזיה עם 2 חבילות תוכן אקסטרה, ממיר hd וממיר vod במחיר של 199 שקל לחודש בהתחייבות לשלוש שנים. בנוסף יוצעו מבצעי חבילות hot more ו hot mega הכוללות 3 או 6 חבילות תוכן. רכישת החבילות תתאפשר גם בהתחייבות לשנה או ללא התחייבות כלל, בתוספת תשלום חודשי.

בתחום האינטרנט, מסרה החברה כי יצומצמו מספר המהירויות המוצעות ללקוח ומחיר חבילות הגלישה יוזל משמעותית (עד 20%), בהתחייבות לשנה בלבד. במסגרת המבצע, תציע החברה את מהירויות הגלישה הבאות: 2.5 מגה בעלות של 59 שקל בחודש; 5 מגה בעלות של 79 שקל בחודש; 12 מגה בעלות של 99 שקל בחודש; ו-100 מגה בעלות של 599 שקל בחודש.



נוסף על כן, הודיעה hot כי תשיק את מסלול "דבר אקסטרה" ללקוחות המנויים לטלפון ולאינטרנט, הכולל עד 1,000 דקות שיחה לטלפונים נייחים במחיר של 39 שקל לחודש, ללא כל התחייבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully