וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגעון "אווטאר" מגיע לכדורגל: משחק ארסנל - מנצ'סטר יונייטד משודר היום לראשונה בתלת מימד

סוכנויות הידיעות

31.1.2010 / 18:21

החל מחודש אפריל תפעיל הרשת לוח שידורים מסודר של ארועי ספורט בתלת מימד



אוהדי הכדורגל בבריטניה נרגשים: היום לראשונה הם יוכלו לצפות בשידור טלוויזיוני של משחק הכדורגל בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד בתלת מימד. רשת הטלוויזיה סקיי תשדר את המפגש בין שתי היריבות הותיקות היום ב-18:00 (לפי שעון ישראל) בערוץ התלת מימד המיוחד שהשיקה בחודש אפריל.



לקוחות מאושרים בתשעה פאבים בלונדון, מנצ'סטר, קרדיף, אדינבורו ודבלין יזכו להרכיב את המשקפיים המיוחדים, ולהיות הקהל הראשון בעולם לצפות בספורט בתלת מימד, בשידור חי.



כדי להעביר את המשחק סימולטנית בתלת מימד ובשידור רגיל, הוקצו לצורך השידור שני צוותי פרשנות נפרדים, שני צוותי צילום, ושני צוותי הפקה.



בעוד מספר טלוויזיות התלת מימד הנמכרות בבריטניה הולך וגדל, הבטיחה סקיי כי תשדר מדי שבוע משחק כדורגל של הפרמייר ליג בתלת מימד למאות פאבים נוספים עד האביב הקרוב. כמו כן, הבטיחה הרשת כי 1.6 מיליון לקוחות hd שלה יוכלו לצפות בשידורים המיוחדים ללא חיוב נוסף. בחודש הקרוב תתחיל רשת סקיי לשדר גם משחקי רגבי בתלת מימד.



רשת סקיי פיתחה את מערכת השידורים בתלת מימד במשך שנתיים. במהלך ההכנות נסע צוות הפיתוח שלה לארה"ב ונפגש עם חלוץ התלת מימד המודרני בקולנוע, במאי "אווטאר" ג'יימס קמרון. באפריל הקרוב תפעיל לוח שידורים מסודר של אירועי ספורט בתלת מימד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully