וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות אישרה את בקשת ועד המנהלים בדיסקונט להכריז על סכסוך עבודה

חיים ביאור

31.1.2010 / 19:24

עילת הסכסוך: העסקתם של עובדים בדיסקונט באמצעות חברות חיצוניות



ההסתדרות נענתה לבקשת ועד המנהלים של והכריזה על סכסוך עבודה. בתום 14 ימי "צינון", המנהלים יוכלו להתחיל בשיבושים או אף בשביתה, אם עד אז לא יושג הסכם בינם לבין הנהלת הבנק.



עילת הסכסוך: העסקתם של עובדים בדיסקונט באמצעות חברות חיצוניות (מיקור חוץ). בכך מצטרף ועד המנהלים בראשות יצחק אביזוהר לוועד הפקידים בראשות ריקי בכר, שכבר נמצא בסכסוך עבודה, בתגובה על כך שטרם נחתם הסכם קיבוצי בנוגע להעלאת שכר עובדי דיסקונט ל-2009.



ועד הפקידים ניסה לשבש את העבודה בסניפי הבנק בצפון ובמרחב תל אביב לפני כמה ימים, אך ההנהלה פעלה כדי להחליש את עוצמת העיצומים באמצעות עובדים ארעיים המועסקים בבנק.



ראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, פנה היום למנכ"ל דיסקונט, גיורא עופר, כי יפתח בדיונים אינטנסיוויים עם נציגי העובדים, "כדי להגיע לפתרון מוסכם ולא לגלוש לעימות מיותר". לדבריו, ההסתדרות והעובדים מוחים על הימנעותה של הנהלת הבנק ממסירת פרטים מלאים בקשר להיקפי ההעסקה והגדרת העיסוקים והתפקידים של העובדים המועסקים בבנק באמצעות חברות חיצוניות. הנהלה גם לא נענתה לדרישתנו למסור דיווח שוטף על העסקת עובדים ארעיים ביחידת המחשוב", אמר שמע.



דוברת הנהלת דיסקונט, שרית וייס, אמרה בתגובה: "אנו פועלים על פי ההסכמים החתומים ביננו לבין הוועד וההסתדרות. נעשה כל מאמץ כדי להגיע לפתרון הסכסוך בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully